Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان تا پایان روز هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱، بیش از ۱۶ هزار و ۱۴۰ نفر میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده‌اند.

رشید قربانی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: تا پایان روز هشتم فروردین ماه جاری تعداد ۱۶ هزار و ۱۴۰ نفر میهمان در قالب ۳ هزار و  ۷۲۴خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ۱۶ هزار و ۱۴۰ نفر میهمان ۱۰ هزار و ۸۷۷ نفر فرهنگی و ۵ هزار و ۲۶۳ نفر غیر فرهنگی می‌باشند؛ گفت: از مجموع سه هزار و ۷۲۴ خانوار، تعداد دو هزار و ۴۸۲ خانواده فرهنگی و هزار و ۲۴۲ خانواده غیر فرهنگی هستند.  

رشید قربانی افزود: در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۱ مرکز پذیرش در سطح شهرستانها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر می‌باشد.

به گفته قربانی در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۸۸ مدرسه با ۶۴۴ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود ۳۸۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش کردستان مراکز اقامتی نفر میهمان ۱۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی تربیتی در جامعه هستند، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های سند تحول بنیادین تحقق حیات طیبه است، آموزش و پرورش خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های خود برنامه‌های گسترده‌ای برای اجرایی سازی این اصل مهم در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار با جمعی از فرهنگیان نواحی چهارگانه اهواز اظهار کرد: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه‌ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود؛ همچنین در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۸ اردیبهشت و در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر استان برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از معلمان نمونه و همچنین تکریم معلمان پیشکسوت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم این جشن موجب شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اظهار اینکه تحقق جامعه قرآنی منوط به نقش آفرینی معلمان است توضیح داد: یکی از مهمترین اولویت‌های سند تحول بنیادین تحقق حیات طیبه است و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های خود برنامه‌های گسترده‌ای برای اجرایی سازی این اصل مهم در دستور کار قرار داده است. البته مهمترین پیش شرط رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه تحقق جامعه قرآنی است و امروز معلمان مهمترین نقش را در نیل به هدف ایفا می‌کنند.

حبیبی اضافه کرد: معلمان تحولی آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی تربیتی در جامعه امروزی هستند و تکریم این قشر می‌بایست به یک اولویت در سطح جامعه مبدل شود.

کد خبر 748491

دیگر خبرها

  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی