Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@19:22:04 GMT

طرح عیدانه بازرسی و نظارت استاندارد در کشور اجرا شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۱۵۶۷

طرح عیدانه بازرسی و نظارت استاندارد در کشور اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، انوشه رحمانی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید و ارزیابی از اجرای طرح عیدانه استاندارد با اشاره به اینکه طرح عیدانه استاندارد از نیمه اسفند تا نیمه فروردین در کشور در دست اجرا است، احقاق حقوق شهروندی و عامه مردم را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: در این طرح از هتل‌ها، رستوران‌ها، زائرسراها، پمپ بنزین، شهربازی و غیره بازرسی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تکریم مسافران مراکز مرتبط تحت تشدید نظارت قرار می‌گیرد و در این راستا، ادارات کل استاندارد با برنامه تشدید نظارت در کنار اقدامات پایشی و بازرسی شامل کنترل وسایل سنجش به پایش و نظارت بر اقامتگاه‌ها، مراکز گردشگری و غیره ورود پیدا کردند.

رحمانی یادآور شد: با بسیج همگانی پرسنل، بسیج اصناف و به کارگیری نیروهای داوطلب شمار زیادی از مراکز فروش، هتل‌ها، رستوران‌ها، زائرسراها تحت نظارت و بازرسی قرار گرفت و موارد عدم انطباق به واحدها و دستگاه‌های ذیربط اعلام شده است.

رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد یادآور شد: طی سال‌های آینده طرح عیدانه استاندارد نیز گسترش می‌یابد و باید مشارکت مردمی را شاهد باشیم زیرا استاندارد فراسازمانی است و آحاد مردم باید در نظام استاندارد نقش آفرین باشند.

وی با اظهار اینکه تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ مرکز در استان مورد بازرسی و نظارت و ۵۰ درصد از هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز بازرسی شدند، گفت: آمار نهایی پس از پایان طرح ارائه می‌شود.

عباس رحیمی سرپرست استاندارد مازندران نیز با بیان اینکه برای صیانت از حقوق مردم، بازدید از مراکز اقامتی و پذیرایی طرح عیدانه استاندارد اجرا شده است، افزود: اصل کار بر این است که گردشگری استان مازندران به صورت پایدار توسعه یابد.

کد خبر 5455610

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد مراکز اقامتی بابلسر مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردوهای راهیان نور نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عملکرد قابل قبولی از هیات نظارت مشاهده نشد
  • خدمات پس از فروش لوازم خانگی و یدکی خودرو اجباری است
  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم