Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مهرام تهران در یک بازی سخت نظم‌آوران سیرجان را تنها با سه امتیاز اختلاف شکست داد تا در لیگ باقی بماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم مهرام تهران موفق شد با کسب یک پیروزی سخت در مصاف با نظم‌آوران سیرجان، سری را یک بر یک مساوی کرده و از حذف زود هنگام خود جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مصطفی هاشمی که برای ادامه حضور خود در مسیر قهرمانی به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، همانند بازی اول مقابل شاگردان آرزومندی شروع خوبی نداشتند و کوارتر نخست را ۲۴-۱۶ واگذار کردند. در کوارتر دوم اما این تیم مهرام بود که ۲۰-۲۷ پیروز شد تا نیمه نخست با نتیجه نزدیک ۴۴ - ۴۳ به سود نظم‌آوران پایان یابد.

با شروع نیمه دوم هم این شاگردان مصطفی هاشمی بودند که ۱۲ - ۲۷ کوارتر سوم را پیروز شدند تا با وجود شکست ۳۱-۲۱ در کوارتر چهارم، مجموعا ۸۷ - ۹۰ برنده بازی دوم سری یک چهارم نهایی مقابل نظم‌آوران سیرجان شوند. 

بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود پیروز شود، راهی مرحله بعد می‌شود. به این ترتیب هر دو تیم با یک برد به سراغ بازی سوم خواهند رفت تا تیم برنده در بازی سوم راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

اسلم دانک «نیکولا دراگوویوچ» سنتر تیم نظم‌آوران سیرجان روی سبد مهرام تهران

در این دیدار «جروم رَندل» پوینت گارد آمریکایی - اوکراینی تیم مهرام با کسب ۳۵ امتیاز، یک ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد. «سامرز» سنتر آمریکایی مهرام نیز در این بازی عملکرد درخشانی داشت و تنها یک ریباند تا ثبت دبل‌دبل کم آورد. او در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند و یک پاس گل کسب کرد تا تاثیر گذاری ۲۴ را به ثبت برساند.

در ترکیب تیم نظم‌آوران سیرجان نیز امیر طاهرخانی تاثیر گذارترین بازیکن بود. او با کسب ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس گل، تنها یک ریباند تا دبل‌دبل کم آورد و با تاثیرگذاری ۲۴ بهترین بازیکن تیم خود شد.

«آنتون پونکراشف» گارد روسیه‌ای تیم‌ نظم‌آوران سیرجان نیز در این عملکرد درخشانی داشت. او با کسب ۲۰ امتیاز، یک ریباند و ۱۲ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۲۲ را بر جای گذاشت. دیگر ستاره نظم‌آوران نیز «نیکولا دراگوویچ» صربستانی بود. او با کسب ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت تاثیرگذاری ۲۳، امتیاز آورترین بازیکن تیم خودش شد.

نتایج بازی‌های دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ برتر به شرح زیر رقم خورده است:

بازی اول: ۸۹ - ۶۷ نظم‌آوران سیرجان

بازی دوم: ۸۷ - ۹۰ مهرام تهران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسكتبال پلی آف لیگ بسکتبال تیم بسکتبال مهرام تهران مهرام تهران تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان مصطفي هاشمي نظم آوران سیرجان مهرام تهران یک ریباند تیم مهرام لیگ برتر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید