Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمود زاده امروز سه‌شنبه در حاشیه معرفی مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش استان لرستان به خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم بر این است که از ۱۴ فروردین‌ماه بحث حضوری شدن مدارس را در دستور کار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای حضوری شدن مدارس در سطح وزارت آموزش‌وپرورش انجام‌شده است، بیان کرد: این اقدامات هم در حوزه سخت‌افزاری و هم در بحث تخصیص منابع بوده و در این زمینه سرانه مدارس هم اعلام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: خود ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها هم اقدامات اساسی برای آماده‌سازی مدارس انجام داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه نیروی انسانی، اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی خانواده‌ها، بیان کرد: در ماه‌های گذشته این فعالیت‌ها دنبال شده است.

محمود زاده با بیان اینکه در زمینه حضوری شدن آموزش در مدارس غیردولتی تأکید بیشتری داریم، عنوان کرد: این مدارس چون شهریه ثابت و فوق‌برنامه را هم دریافت کرده اند انتظار این است همان‌طور که در آموزش غیرحضوری موفق عمل کردند در آموزش حضوری هم موفق عمل کنند.

سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی یادآور شد: بخشنامه فعالیت حضوری همه مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین‌ماه امسال به ادارات کل آموزش‌وپرورش ابلاغ‌شده و ضمانت اجرای این بخشنامه با مدیران کل آموزش‌وپرورش است.

کد خبر 5455726

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش احمد محمودی رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش آموزش حضوری مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردوهای راهیان نور نوروز 1401 تردد وسایل نقلیه آموزش وپرورش حضوری شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم

به گزارش قدس آنلاین؛  حجت الاسلام و المسلمین جلیل علی نژاد روز یکشنبه در شورای اداری خوزستان اظهار کرد: توجه استاندار خوزستان به مسائل فرهنگی بسیار ستودنی بوده و امیدوارم که بتوانیم در مسیر تحکیم معارف و برکات اهل بیت (ع) گام برداریم.

وی با بیان اینکه خوزستان و اهواز دروازه تشیع است افزود: مردم ایران با ورود امام رضا (ع) به مذهب تشیع روی آورده و به برکت ایشان هر ساله میلیون ها زائر حسینی عازم کربلا می شوند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان گفت: به همت آستان قدس رضوی در ایام کرونا، سیل، بازسازی مساکن و اشتغال اقدامات موثری انجام شد و این روند همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی آستان قدس رضوی به استان خوزستان بیان کرد: با تزریق این اعتبار و به کمک سپاه و استانداری در شعیبیه خوزستان کارهای خوبی صدرت گرفت تا حدی که مهاجرت معکوس از شوشتر به این منطقه صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد افزود: کانون های خوزستان در مسائل آموزشی اقدامات موثری انجام داده همچنین در اهدای جهیزیه به خوبی عمل کردند.

وی به جشن های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: بنا نداریم که این جشن ها به صورت دولتی انجام شود بلکه جلوه مردمی بودن آن بسیار مهم است. هر جا مردم را وارد صحنه کردیم پیروز میدان بودیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود