Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@04:06:23 GMT

شناسایی عامل قمار آنلاین در اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۳۰۷۹

شناسایی عامل قمار آنلاین در اردبیل

آفتاب‌‌نیوز :

علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا استان اردبیل اظهار کرد: طی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس، افسران سایبری با سایتی مواجه شدند که در آن فعالیت‌های مربوط به شرط‌بندی و قمار آنلاین صورت می‌گرفت که مراتب بلافاصله در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: افسران پرونده پس از بررسی‌های اولیه و با انجام اقدامات فنی و پلیسی گرداننده سایت مذکور را در یکی از شهرستان‌های استان اردبیل شناسایی و با هماهنگی قضایی، نامبرده به نحو مقتضی به پلیس فتا دلالت و در تحقیقات انجام گرفته مشارالیه به بزه انتسابی اقرار نموده و در نهایت متهم تحویل مراجع قضایی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان اردبیل توصیه کرد: فعالیت در زمینه قمار آنلاین جرم محسوب می‌گردد؛ بنابراین به همه کاربران فعال در فضای مجازی توصیه می‌کنیم وارد چنین سایت‌های شرط بندی نشده و به تبلیغاتی که توسط شیادان سایبری در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه صورت می‌پذیرد توجه نکنند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: کاربران اینترنت جهت گزارش اینگونه صفحات مجرمانه می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره این مرکز ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اردبیل قمار آنلاین پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین