Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:09:56 GMT

اختصاص ۶۵ میلیارد ریال برای آسفالت جاده اهواز- خرمشهر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۳۵۱۹

اختصاص ۶۵ میلیارد ریال برای آسفالت جاده اهواز- خرمشهر

به گزارش ایرنا مسعود فلاحی سه شنبه در نشست شورای اداری بخش اسماعیلیه شهرستان اهواز بیان کرد:  از دیگر پروژه هایی که در این بخش در دست کار است، ساخت چهار پل در نقاط مورد نیاز و مشخص شده، از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در این بخش است.

وی ادامه داد: برای تکمیل ۱۰ مدرسه نیمه تمام در روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز، باید جلساتی را با ادارات آموزش و پرورش و نوسازیی مدارس برگزار کنیم تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی آنها به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی در خصوص مشکل برق در برخی از نقاط این بخش افزود: جابجایی تیر برق و همچنین تعویض پایه های برق فرسوده نیز در اولویت قرار دارد و بهسازی و اصلاح روشنایی روستاها نیز از سوی شرکت توزیع برق اهواز باید انجام شود.

وی گفت: مشکل آنتن دهی تلفن همراه و  زیرساخت های ورزشی در بخش اسماعیلیه اهواز از دیگر مشکلات این بخش است که باید برطرف شود.

شهرستان اهواز داری سه بخش مرکزی، اسماعیلیه و غیزانیه است.

برچسب‌ها آسفالت خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت خوزستان اهواز آسفالت خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت