Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فریبرز راشدی گفت:چهار هزار و ۸۴۳ نفر از مصدومان این تصادفات، برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منتقل شدند که در این مورد هم ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال ۹۹ را شاهد بودیم.

او  ضمن هشدار به هموطنان در خصوص رعایت قوانین ترافیکی گفت: سال گذشته ۱۹۰ نفر از هموطنانمان در حوادث ترافیکی جاده‌ای و شهری جان خود را از دست داده‌اند که کاهش این آمار در سال جدید، نیازمند توجه بیش از پیش هموطنان عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یکی از معضلات ترافیکی در سطح جاده‌های سیستان و بلوچستان را تردد خطر آفرین خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و سوخت بر عنوان کرد و گفت: افزایش چهار برابری تصادفات خودروهای حامل اتباع بیگانه که از مبادی غیر قانونی به کشورمان وارد می شوند علاوه بر خطر آفرین بودن بر دیگر افراد، بار مراجعات به بیمارستان ها را نیز افزایش می دهد که در همین رابطه از ابتدای سال۱۴۰۰ تاکنون، ۵۸۰ نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز حادثه دیده در جاده‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مراکز درمانی منتقل شدند و خدمات درمانی دریافت کردند و علاوه بر آن متاسفانه ۸۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

او گفت: هدف اصلی ما و همکارانمان تامین سلامت هموطنان با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت سیستم بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان است، با توجه به مسافت های طولانی بین شهری و پراکندگی جمعیت در استان و به دنبال ارائه سریع تر خدمات به افراد نیازمند دریافت خدمات درمانی ۷۹پرواز توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ زاهدان در سال ۱۴۰۰ انجام شده که ۱۳۰نفر مصدوم و بیماربدحال به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد