Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@01:15:32 GMT

بمب افکن آمریکایی با اسکورت اسرائیلی راهی خلیج فارس شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۳۷۹۷

بمب افکن آمریکایی با اسکورت اسرائیلی راهی خلیج فارس شد

آفتاب‌‌نیوز :

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده این پرواز در چارچوب همکاری عملیاتی و نزدیک با ارتش آمریکا انجام شد.

«جای معیان» روزنامه‌نگار تلویزیونی و مورخ اسرائیلی روز سه شنبه در صفحه توئیتر خود با انتشار دو تصویر از پرواز بمب افکن آمریکایی و اسکورت جنگنده‌های اسرائیلی نوشت: همزمان با اجلاس نقب یک فروند بمب بفکن آمریکایی از نوع بی‌۵۲ با اسکورت دو فروند جنگنده اف ۱۵ اسرائیل به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که خود را مشاور ویژه شارون و نیز عضو حزب لیکود معرفی می‌کند، مدعی شده که این پیام رژیم صهیونیستی به ایران است.

ارتش رژیم صهیونیستی با تایید پرواز بمب افکن آمریکایی و اسکورت آن توسط جنگنده‌های اسرائیلی در توئیتی مدعی شده که این اقدام در چارچوب همکاری عملیاتی و نزدیک با ارتش آمریکا انجام شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد هواپیماهای (F-۱۵) اسرائیل امروز (سه شنبه) بمب افکن B-۵۲ آمریکایی را اسکورت کردند که در راه خود به خلیج فارس از غرب به شرق آسمان اسرائیل عبور کرد.

در نشست نقب در فلسطین اشغالی که از سوی رژیم صهیونیستی برگزار شد، مغرب، مصر، بحرین و امارات شرکت داشتند و در عین حال آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا هم در این نشست به عنوان مدعو شرکت داشت، اما پادشاه اردن همزمان با نشست نقب به کرانه باختری رفت تا با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان در رام الله دیدار کند.

عدم مشارکت اردن در این نشست، برای بسیاری از محافل سیاسی و رسانه‌ای به عنوان یک سوال، بحث انگیز شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بمب افکن آمریکایی خلیج فارس اسرائیل رژیم صهیونیستی بمب افکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد پنجشنبه تایید کرد که نیرو‌های مسلح یمن چند موشک و پهپاد به سمت یک کشتی آمریکایی شلیک کردند.

سنتکام، اما مانند ادعا‌های گذشته، این‌بار نیز مدعی شد که یک موشک و ۴ پهپاد پرتاب‌شده از یمن را بر فراز خلیج عدن رهگیری کرده است.

در این بیانیه آمده است: «موشک شلیک شده توسط یمنی‌ها احتمالاً یک کشتی متعلق به یک شرکت آمریکایی با ۱۸ آمریکایی و ۴ یونانی را هدف گرفته بود».

پیش از این در شامگاه چهارشنبه، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده بود نیروی دریایی این کشور طی عملیاتی نظامی کشتی آمریکایی «MAERSK YORKTOWN» را با چند موشک دریایی مناسب در خلیج عدن هدف قرار داده است.

سریع همچنین گفت که نیروی پهپادی این کشور طی دو علمیات نظامی دیگر یک ناوشکن جنگی آمریکایی را در خلیج عدن و کشتی اسرائیلی «MSC VERACRUZ» را در اقیانوس هند با پهپاد مورد اصابت قرار داده که تمام عملیات‌ها با موفقیت انجام شده است.

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به باریکه غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیرو‌های ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن