Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه قطعاًجنگ علیه مردم مظلوم یمن تداوم نخواهد داشت، گفت: ائتلاف سعودی در حال ضعیف‌تر شدن است. عماد نجار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند جنگ در یمن اظهارداشت: به‌طور قطع می‌توان پیش بینی کرد، جنگ علیه مردم مظلوم یمن تداوم نخواهد داشت.
وی با اشاره به ائتلاف سعودی که علیه مردم یمن صورت گرفته بود، افزود: ائتلاف سعودی در حال ضعیف‌تر شدن است، اکثر کشور‌های عضو این ائتلاف جدا شدند و امارات هم که از اصلی‌ترین همپیمانان رژیم آل سعود به شمار می‌رفت با مشکلات متعددی روبروست؛ از جمله درگیری‌هایی که در تقسیم غنایم و موقعیت‌ها در یمن با آل سعود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به پاسخ یمنی‌ها به تجاوزات ائتلاف سعودی عنوان کرد: عدم دسترسی ائتلاف سعودی به پایتخت یمن، حملات یمنی‌ها به دبی، ابوظبی، قلب ریاض و همچنین پیشروی‌ها و آزادسازی‌هایی که نیرو‌های مردمی در مناطق مختلف کشورشان صورت داده‌اند؛ حاکی از ان است که روند آزادی کلی و پیروزی یمنی‌ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.   بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: جامعه بین‌المللی به حل‌و‌فصل بحران یمن کمک کنند

انتهای پیام/ برچسب ها: عمادنجار یمن ائتلاف سعودی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی ائتلاف سعودی علیه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی موسوم به ناتو را نشانگر آماده‌شدن این پیمان برای درگیری احتمالی با روسیه دانست.

علاوه بر این وزارت خارجه روسیه به اتهام‌زنی ناتو به روسیه مبنی بر انجام حمله‌های ترکیبی از سوی این کشور علیه این پیمان نیز واکنش نشان داد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این اتهام‌زنی ناتو، فریب‌کاری است و برای برانگیختن هیجانات و احساسات ضدروسی انجام می‌گیرد.

گفتنی است ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت فرماندهی آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش با تمرکز بر جابه‌جایی نیروها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این رزمایش، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

کد خبر 6096314

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند