Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:34:08 GMT

(ویدئو) رویارویی بچه شیرها و غازهای مصری در گل و لای

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۴۳۰۴

(ویدئو) رویارویی بچه شیرها و غازهای مصری در گل و لای

‍‍‍‍‍‍

این لحظه‌ای است که گروهی از بچه شیرهای کنجکاو با محاصره غاز‌های مصری در گل و لای تلاش می‌کنند تا به آنها برسند.

به گزارش فرارو، این منظره چشم‌گیر در کروگر آفریقای جنوبی فیلم‌برداری شده است.

شیر‌ها علاقه زیادی به وارد شدن به آب ندارند. آن‌ها می‌توانند شنا کنند، اما بر اساس تجربیات، خیس شدن مورد علاقه آن‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما البته، وقتی غذا، یا بهتر است بگوییم یک میان وعده، در این مورد در میان باشد - آن‌ها بدشان نمی‌آید که پنجه‌های خود را کثیف کنند. 

این بچه شیر‌ها در ابتدا در مورد موجودات عجیب شناور در آب کنجکاو هستند. اما زمانی که آن‌ها متوجه می‌شوند که این می‌تواند به راحتی یک میان وعده خوب باشد، شروع به تلاش برای رسیدن به غاز‌های مصری می‌کنند.

نیازی به گفتن نیست، آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که اگر می‌خواهند موفق شوند باید وارد شوند. آن‌ها مطمئن نیستند که گِل چقدر می‌تواند عمیق باشد، اما در نهایت یکی از آن‌ها خود را به خطر می‌اندازد و به غاز می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی          

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیر حیات وحش حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یک بار دیگر از پیروزی بازماند و با توقف مقابل وستهم عملا شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. دیگر بعید است قرمزها در رقابت با آرسنال و سیتی شانسی داشته باشند.

بازی یک حاشیه خیلی بزرگ هم داشت. درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی همه توجهات را به خود جلب کرد. به طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد و مشخص نبود اگر دخالت داروین نبود کار به کجا می رسید.

در پایان بازی یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت در مورد آن صحنه با صلاح حرف زده و دیگر چیزی برای گفتن ندارد. او اصرار داشت از نظر خودش همه چیز تمام شده اما صلاح پاسخی متفاوت داد.

ستاره مصری گفت: «اگه حرف زنم، اتیش به پا میشه.» اظهارنظری که مشخص می کند برای صلاح چیزی تمام نشده و نیمکت نشینی امروز او بی دلیل نبوده است. او مدتی است از فرم خودش دور شده و بعد از شکست از اورتون، امرور زمورد غضب کلوپ قرار گرفت. اوضاع بین او و مربی آلمانی کاملا بحرانی است.

دیگر خبرها

  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان