Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، سرهنگ پاسدار علی اصغر شهیری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رباط کریم  اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار کالاها و برخورد با مخلان نظام اقتصادی و ارزی، سربازان گمنام امام زمان (عج)،  اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم با اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم خانگی توسط فردی در یک انبار غیرمجاز در شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه شهرستان در یک تحقیقات میدانی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را در یک ساختمان نیمه کاره به عنوان انبار غیرمجاز در شهرستان رباط کریم شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید و نسبت به پلمپ آن اقدام کردند.

فرمانده سپاه رباط کریم افزود: در بازرسی انجام شده ۴۰۰ قلم کالای لوازم خانگی احتکار شده شامل کولر، یخچال، فریزر و غیره کشف شد که کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

شهیری در پایان با بیان این که شهرستان رباط کریم برای مخلان امنیت و مفسدان اقتصادی ناامن است، تصریح کرد: انبار غیرمجاز کالای لوازم خانگی با همکاری تعزیرات و اداره صمت شهرستان پلمپ و ضمن تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی و قضایی به مراجع ذیربط ارسال شد.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه رباط کریم شهرستان رباط کریم لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه