Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:51:03 GMT

ضرورت رفع مشکلات بخش اسماعیلیه اهواز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۰۲۱

ضرورت رفع مشکلات بخش اسماعیلیه اهواز

مسعود فلاحی گفت: برای آسفالت جاده مواصلاتی بین محور اهواز- خرمشهر و امام جعفر صادق (ع) حدفاصل پاسگاه تا روستای شمریه به طول هفت کیلومتر با پیگیری‌های یوسفی نماینده مردم  اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۶۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

به گفته او طرح چهار دهانه پل در نقاط مورد نیاز و مشخص شده، از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این بخش اجرا می‌شود و روکش آسفالت جاده حدفاصل کاظمی یک تا کاظمی ۲ به طول سه کیلومتر نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار است انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اهواز می گوید: برای تکمیل ۱۰ باب مدرسه نیمه تمام در روستا‌های بخش اسماعیلیه اهواز، مقرر شد؛ جلسه‌ای با حضور مدیران ادارات آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در فرمانداری برگزار شود تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن‌ها به پایان برسد.

به گفته این مقام مسئول جابجایی تیر برق و همچنین تعویض تیر‌های برق فرسوده نیز در اولویت قرار دارد و بهسازی و اصلاح روشنایی روستا‌ها نیز از سوی شرکت توزیع برق اهواز انجام می‌شود.

رفع مشکل آنتن دهی مبایل و تلفن و همچنین زیرساخت‌های ورزشی در بخش اسماعیلیه اهواز نیز قرار است جلساتی برای پیگیری و رفع این مشکلات برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تداوم تلاش‌ها در زمینه ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _در جلسه دیدار با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به تشریح موقعیت جغرافیایی و اقلیمی استان پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه واقع شدن در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق، شاهد ترددهای بی‌شماری است، ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان در راستای حفظ امنیت جانی مسافران را ضروری خواند.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: توسعه این خدمات به حمایت‌های ویژه و تأمین تجهیزات نیاز دارد.

وی با ارائه درخواست تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ایمنی محورهای مواصلاتی در خراسان‌جنوبی، درباره وضعیت روکش راه‌های سطح استان گزارشی ارائه کرد.

قناعت متذکر شد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز از اقداماتی است که به‌طور ویژه در دستور کار استان قرار دارد و تسریع در روند اجرای این مهم، حمایت‌های سازمان راهداری را می‌طلبد.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به واسطه نوع فعالیت و اقدامات مثبت، اداره برتر کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای شرایط موجود با نظر مثبت هر کمکی که نیاز باشد، انجام می‌شود.

امانی درباره تأمین اعتبار و پیگیری موضوع شتاب دادن به روند اجرای رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز قول مساعد داد.

کد خبر 751050

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی شرکت کربن ‌به‌ خارج از شهر اهواز تا ۱۴۰۵/ ضرورت بازسازی کارخانه فعلی
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • ضرورت حل مشکلات بیمه ای بیماران تالاسمی
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس