Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراجع عظام تقلید در دیدار فرمانده نیروی انتظامی تصریح کردند: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفری یک‌روزه به قم با مراجع عظام تقلید و علما دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش مسافرت‌های نوروزی یکی از محورهای این دیدارها بود.

فضای مجازی پایگاه شیطان شده است



آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی تنوع در وظایف و تعداد بالای کادر را از علل اهمیت و سختی کار در نیروی انتظامی دانست و افزود: اینکه بتوان به تمام جنبه‌های نیروی انتظامی رسیدگی کرد، کار آسانی نیست اما بدون تردید با تلاش مؤثر واقع خواهد شد.

وی مسئله حجاب را از موارد مهم در سطح جامعه و به‌ویژه قم دانست و گفت: وضع حجاب در مجموع خوب نیست به‌خصوص در مسافرت‌ها که گویا آزادی بیشتری احساس می‌کنند، باید برای معضل بی‌حجابی راهکار ارائه داد.

آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه به "معضل‌ها و مفاسد فضای مجازی" اشاره کرد و گفت: همچنان که قبلاً نیز گفته شد فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است.

وی بازشدن دانشگاه‌ها و مدارس را ضروری دانست و گفت: با کم‌شدن بیماری کرونا باید هر چه زودتر دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس شرکت کنند، ما در حوزه علمیه نیز اصرار داریم که درس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود.

اقدامات انتظامی کشور بسیار مطلوب است



آیت‌الله جعفر سبحانی نیز در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تبریک آغاز سال جدید اظهار داشت: در این 40 سال که از انقلاب می گذرد مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند شهید داده‌اند و همواره نیز در صحنه بوده اند، ان شاءالله خداوند توفیق تان دهد تا بهترین خدمت به مردم ارائه شود.
وی افزود :آنچه که مسلم است اغلب مردم می‌خواهند در ایام نوروز سفر کنند پس بایستی فرهنگ سازی شود که سفرها در طول سال انجام شده تا شاهد تصادفات و تلفات کمتری باشیم.
آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه حفظ جان مردم بر دوش پلیس است، تصریح کرد: اقدامات انتظامی کشور بسیار مطلوب است، بایستی در راستای کاهش تصادفات و تلفات اتاق فکری تشکیل و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و اطلاع رسانی دقیق از طریق رادیو و تلویزیون کاهش تصادفات صورت گیرد.

ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است



آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد نظم در جامعه افزود: با توفیق خداوند و به برکت اخلاص پرسنل نیروهای انتظامی توانسته‌اید با قدرت و اقتدار خود امنیت را در سطح عالی در تمام نقاط ایران اسلامی برقرار کنید.

وی با تجلیل از تعامل و ارتباط سازنده نیروی انتظامی با مردم بیان داشت: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است و همه ما شاهد تلاش‌های ارزشمند شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در تمام ایام سال هستیم تا مردم با آرامش و آسایش به امور زندگی خود رسیدگی کنند.

آیت‌الله نوری همدانی یکی از توفیق‌های بزرگ الهی را خدمت رسانی به مردم دانست و بر ضرورت توجه به مردم تاکید کرده و افزود: هر کس به هر میزان خدمت او به جامعه بیشتر باشد، نزد خداوند از جایگاه بالاتری برخوردار است، از این رو کسانی که مسئولیت‌هایی مهمی دارند باید در این امر تلاش بیشتری نمایند.

وی با تاکید بر آگاهی به مسائل روز و شناخت زمان اظهار داشت: متاسفانه در زمانی به سر می‌بریم که استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی و ایجاد اختلاف بین ملت‌های محروم و مسلمانان به استثمار و چپاول مستضعفان می‌پردازد و تنها راه مقابله با این نقشه‌های شوم بیداری و آگاهی ملت‌ها و اتحاد مسلمانان بر اساس معارف اسلام ناب محمدی و معارف اهل‌بیت است.

هوشمند سازی و ارائه خدمت الکترونیکی در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد

سردار  حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور نیز در سخنانی اظهار داشت: همکارانم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ در آماده باش نوروزی قرار دارند.

وی افزود: برای این ایام جلسه شورای عالی ترافیک با حضور ریاست محترم جمهور تشکیل و تصمیمات خوبی صورت گرفته است، همچنین هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه برای ایام نوروز انجام شده است.
 فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه در نوروز امسال حجم سفرها نسبت به 2 سال گذشته بیشتر شده است تصریح کرد: گرچه ۵۰ درصد مسافرت‌ها در این ایام بیشتر شده اما خوشبختانه شاهد کاهش ۲۰ درصدی جانباختگان هستیم.
سردار اشتری افزود: با همکاری مردم تصادفات و تلفات کاهش محسوسی داشته اما حتی یک حادثه نیز زیاد است، پلیس تا پایان تعطیلات در آماده باش قرار داشته و توصیه ما به مردم این است که بازگشت سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
سردار اشتری با بیان اینکه در طول سال بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم اعم از صدور گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و غیره ارائه می‌شود تصریح کرد: امسال موضوع هوشمند سازی پلیس و ارائه خدمت الکترونیکی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم تا شاهد سرعت و دقت بیشتری در امر خدمت رسانی به مردم باشیم.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارتباط سازنده و تعامل با مردم فرمانده نیروی انتظامی انتظامی کشور خدمت رسانی فضای مجازی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک، آلودگی هوا و ... است.

علی نیک با اشاره به اینکه آموزش رانندگان اتوبوس‌رانی به‌صورت اجباری دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم متوسط تعداد جابجایی مسافر را افزایش دهیم، ابراز کرد: هدف ما این است که حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه ۴۰۰ متر باشد و تلاش داریم هرچه سریع‌تر این هدف را محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه احداث ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق در حال انجام است، مطرح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که مردم استقبال بیشتری از حمل‌ونقل عمومی داشته باشند.

نیک خاطرنشان کرد: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم با ۶ دستگاه اتوبوس داریم که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ دارند و خودروهای برقی نیز در سه مسیر اطراف حرم به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریت شهری به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: سال گذشته سازمان اتوبوس‌رانی ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه داشت که بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در بخش درآمدها و هزینه‌ها محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای سال جاری نیز ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: به همکاران سیستم اتوبوس‌رانی قم نمره قبولی می‌دهیم چراکه هر شب پس از پایان سرویس اتوبوس‌رانی نظافت و تأمین سوخت اتوبوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با تکنولوژی پیش برویم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب‌شده تا بهترین خدمات ارائه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نیک در پایان یادآور شد: در سال گذشته سامانه پیامکی نیز راه‌اندازی کردیم که مردم به راننده، خودرو و نظافت  نمره دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه