Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:03:36 GMT

کشف یک محموله سلاح شورشی در بیجار

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۴۷۷۳

کشف یک محموله سلاح شورشی در بیجار

شهریار قربانی فرمانده انتظامی بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سازمان‌یافته یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است، اظهار کرد: در ادامه مبارزه بی‌امان نیروی انتظامی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، پلیس آگاهی شهرستان بیجار موفق به کشف و شناسایی یک محموله سلاح قاچاق در یک دستگاه خودرو سواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس اعضای یک تیم تهیه و توزیع اسلحه، متشکل از یک زوج که در پوشش مسافر فعالیت می‌کردند را در این عملیات دستگیر کردند، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بیجار اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بیجار در این عملیات غافلگیرانه موفق به کشف تعداد زیادی سلاح شده‌اند که به صورت ماهرانه در خودرو سواری جاساز شده بود.

وی افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش فارس؛ بنا به اعلام فرمانده انتظامی استان کردستان، 16 اسفندماه سال گذشته نیز یک باند قاچاق اسلحه در یک عملیات هدفمند پلیسی توسط ماموران انتظامی شهرستان بیجار منهدم و 28 قبضه سلاح از این باند کشف شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: شهریار قربانی فرمانده انتظامی بیجار سلاح شورشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد