Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس لندن برای شرکت کنندگان در میهمانی های نخست وزیر این کشور به دلیل نقض مقررات محدودیت قرنطینه کرونا جریمه صادر کرد. در این رابطه، 20 نفر جریمه شده اند. 

به گزارش عصرایران به نقل از رسانه های انگلیسی، شخص بوریس جانسون نخست وزیر از صدور این جریمه استثنا شده است. جانسون قبل از این بابت برگزاری این میهمانی ها در مقر نخست وزیری در لندن و شرکت در آن، در پارلمان، ابراز تاسف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این میهمانی ها در رسانه های بریتانیایی به عنوان "رسوایی جشن ها" معروف شده است.   پلیس بریتانیا توضیح داده است 20 جریمه را برای کارکنان نخست وزیری صادر می کند و همزمان به تحقیق درباره نقض محدودیت های کرونایی ادامه می دهد. 



پلیس لندن در بیانیه ای گفته است: امروز و به صورت مقدماتی 20 جریمه به دلیل نقض قواعد کووید19 صادر می شود.

پلیس لندن همچنین گفته است که همه تلاش های خود را به کار خواهد گرفت تا تحقیقات سریعتر انجام بشوند. هم اکنون اقدامات بیشتری انجام نخواهد شد زیرا حجم بزرگی از مستندات وجود دارند که باید بررسی شوند.

از سوی دیگر، سخنگوی نخست وزیر بریتانیا گفته است شخص نخست وزیر جریمه نمی شود.
به دنبال این ماجرا و صدور جریمه برای حاضران در میهمانی های نخست وزیر به دلیل نقض قرنطینه کرونایی، مخالفان سیاسی دولت خواستار استعفای بوریس جانسون نخست وزیر شدند.

پیش از این جانسون 57 ساله با حضور در پارلمان، تاسف خود را برای برگزاری بیش از 10 میهمانی در مقر نخست وزیری در لندن برخلاف محدودیت های کرونایی اعلام کرده بود. از جمله  این میهمانی ها می توان جشن تولد نخست وزیر اشاره کرد.

نخست وزیر در ابتدا نقض محدودیت های کرونایی در مراسم ها و جشن های نخست وزیری را رد کرده بود اما بعد با عقب نشینی نقض محدودیت ها را پذیرفت.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دلیل نقض میهمانی ها نخست وزیری محدودیت ها نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم