Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی «جنابِ عالی» که پیش از این قرار بود در ایام نوروز ۱۴۰۱ از رسانه ملی پخش شود، اکنون از چهاردهم فروردین همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به عنوان اولین اثر نمایشی اختصاصی تلوبیون پلاس، از طریق این سامانه عرضه خواهد شد.

همزمان با مشخص شدن وضعیت پخش این سریال، از پوستر رسمی آن با طرحی از حامد مسعودی‌فر رونمایی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جنابِ عالی» به تهیه کنندگی مصطفی رضوانی، کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی، در ١٣ قسمت تولید شده و با زبانی طنز به مشکلات نظام اداری و سیاسی کشور می‌پردازد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «امیرعلی با مدرک دکترا، در جستجوی شغلی آبرومند است که سرنوشت او را در معرض انتخابی سخت قرار می‌دهد...!»

امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، محمد الهی، امیرمحاسبتی، ایمان اسماعیل‌پور، کیوان صباغ، جواد سلطانی، بلور سادات کسائیان با حضور بیتا سحرخیز و هنرمندی منوچهر آذری ترکیب بازیگران این سریال را شکل می‌دهند.

جزئیات بیشتر از نحوه و زمان پخش این سریال در سامانه تلوبیون‌پلاس بزودی منتشر می‌شود.

کد خبر 5456024 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی تلوبیون ماه رمضان 1401 عادل تبریزی امیر حسین رستمی تئاتر ایران نوروز تئاتر در خانه هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر فیلم موقعیت مهدی آکادمی اسکار رادیو صبا اسکار موسیقی ایرانی برنامه رادیویی روز ملی هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر

آفتاب‌‌نیوز :

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر