Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۸۰ هزار مسافر و گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون وارد شهرستان سرپل‌ذهاب شده‌اند.

وی افزود: با جلسات انجام گرفته و آمادگی لازم دستگاه‌های ذی ربط امکانات و تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی سرپل ذهاب تصریح کرد: سرپل ذهاب دارای ۲۲۴ اثر تاریخی بوده و از این تعداد ۱۴۶ اثر آن به ثبت ملی رسیده که از طریق میراث فرهنگی برای معرفی مکان‌های تفریحی و باستانی شهرستان تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی بیان کرد: بقعه مطهر احمد ابن اسحاق قمی (ره) که پس از زلزله امسال اولین سالی است که بازسازی آن به اتمام رسیده و مقصد دل‌های عاشق بسیاری است و وجود آبشار پیران، آبشار خلیج فارس، زیارتگاه امامزاده عباس، سراب‌های گرم، قلعه شاهین و ماراب و آثار تاریخی آن و بانی‌نی، دکان داوود، زیج منیژه، طاق گرا، دشت ذهاب و یادمان‌های شهید شیرودی، شهدای بازی دراز و شهدای گمنام از مناطق دیدنی شهرستان سرپل ذهاب است.

کد خبر 5456037

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سرپل ذهاب گردشگری سفرهای نوروزی مسافران نوروزی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان تردد وسایل نقلیه ایلام اردوهای راهیان نور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تمام تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت پنج شهرستان مازندران آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در حاشیه نشست شورای انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه دور دوم انتخابات در این مرحله همچون هفت حوزه انتخابیه کشور شاهد اخذ الکترونیکی هستیم.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای کاربران و عوامل اجرایی انجام و شرایط لازم برای عموم مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه استقرار صندوق‌های اخذ رأی در مکان‌های پرتردد و مصلی‌ها در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: دو مرحله مانور آزمایشی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت گرفت.

عزیززاده گرجی ادامه داد: پشتیبانی و زیرساخت‌های لازم باید به‌منظور انتخابات پرشور باید فراهم شود، با توجه به اینکه مقدمات و تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت نیز آماده است.

کد خبر 751617

دیگر خبرها

  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • به تماشای رقص آبشار و شکوفه‌های گیلاس بنشینید!
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب