Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس اصفهان اهدای کتاب‌های آبفا در قالب شش عنوان به ۱۵۹ پایگاه اورژانس استان را حرکت فرهنگی در ترویج فرهنگ کتابخوانی توصیف کرد و گفت: این مرکز آمادگی دارد تا محتوای تولید شده با تلاش روابط عمومی آبفای استان اصفهان را در شبکه‌های مجازی خود منتشر کند.

عباس عابدی می‌گوید این کتاب‌ها با هدف آشنایی فرزندان کارکنان اورژانس با روش‌های صرفه جویی در مصرف آب و با عناوین «دوست دارم پیشم بمونی»، «دوبی و نانی»، «چیک چیکو ۲»، «چیک چیکو ۳»، «چرا اینقدر تشنمه آخه!» و «قهرمانان کوچک، محافظان آب» به این مرکز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او امید می‌رود با ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در میان کودکان و نوجوانان گام کوچکی به منظور حفظ این سرمایه حیاتی برداریم.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سال ۱۳۹۸ تاکنون در مجموع ۲۰ عنوان کتاب آموزش مدیریت مصرف بهینه آب منتشر و بین علاقه‌مندان عرضه کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای کتاب اورژانس اصفهان صرفه جویی در مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی