Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:48:44 GMT

آموزش مجازی در دانشگاه آزاد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۶۹۱۱

آموزش مجازی در دانشگاه آزاد ممنوع شد

احمد نقیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ستادملی کرونا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه ها و مدارس اظهار کرد: فضای آموزش دانشگاه‌ها و مدارس به دوران پیش از شیوع کرونا بر می‌گردد و همه کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز بصورت حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مطابق روال عادی پیش از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های لازم در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت و برگزاری هرگونه کلاس آموزشی بصورت مجازی ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها افزود: زمان و مکان کلاس‌های درس در برنامه آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشیار گنجانده شده است و علاوه بر آن اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به دانشگاه در وب سایت واحدها و شبکه‌های اجتماعی هر واحد منتشر شده است.

نقیلو گفت: با توجه به حضوری شدن وضعیت آموزش در دانشگاه‌ها حضور و غیاب صرفا بر مبنای حضور و یا عدم حضور در کلاس درس تعریف شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان درخصوص اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها گفت: مقدمات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شده است و پذیرش دانشجویان غیربومی از عصر روز ۱۳ فروردین در خوابگاه‌های دانشجویی واحد زنجان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: حضور و غیاب خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتخاب رشته دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند. 

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است