Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: ‌امروز در جلسه هیات دولت، حاشیه‌های تلخ مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان مورد اعتراض اعضای دولت قرار گرفت.

به گزارش ایران انلاین/ علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‌امروز در جلسه هیات دولت حاشیه‌های تلخ مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان، مورد اعتراض اعضای دولت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری جهرمی افزود: با دستور رئیس‌جمهور، وزیر کشور مسئول پیگیری و ارائه گزارش شد.

اتفاق مهمی که در خصوص بازی ایران و لبنان رخ داد برگزاری آن در شهری غیر از تهران بود. مشهد در شرایطی به عنوان میزبان دیدار ایران و لبنان انتخاب شد که انتظار می‌رفت بتواند میزبان شایسته‌ای برای این بازی باشد؛ به خصوص اینکه رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز است؛ اما در بازی یاد شده برخی ناهماهنگی موجب بروز انتقاداتی از سوی محافل ورزشی گردید.

---

انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!