Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:22:35 GMT

جاده کندوان از شمال به جنوب یک‌طرفه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۰۵۸

جاده کندوان از شمال به جنوب یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن جاده کندوان از شمال به جنوب، از ترافیک سنگین و پرحجم در جاده هراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ یداله جهان تاب با بیان اینکه هم اکنون تردد در جاده کندوان پرحجم و ترافیک سنگین گزارش می‌شود اظهار داشت: این جاده از ساعت 14 امروز به منظور رفع بار ترافیکی از شمال به جنوب یک‌طرفه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در جاده هراز نیز پرحجم و ترافیک در مناطق چلاو به طول یک کیلومتر، پلیس راه لاریجان، آب اسک، لاسم و پلور به تهران سنگین است.

جهان تاب با تاکید براینکه در صورت حجم بلر ترافیکی و به منظور تخلیه بار در جاده‌های مواصلاتی مازندران احتمال بسته شدن راه‌ها از سمت تهران به شمال است، گفت: مسافران می‌توانند برای تردد از جاده سوادکوه استفاده کنند و این جاده آمد و شد روان و عادی است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران با اشاره به شروع برگشت مسافران نوروزی در موج دوم سفر یادآور شد: به مسافران توصیه می‌شود که سفرشان را به روز و ساعت آخر موکول نکنند تا با بار ترافیکی سنگین جاده‌ها روبه‌رو نشوند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران در زمان رانندگی حتما به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی دقت داشته و در حالت خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند؛ توقف در جاده‌های کوهستانی که احتمال ریزش کوه و سنگ وجود دارد، نداشته باشند و مهمتر در رانندگی عجله و شتاب و سبقت غیرمجاز نداشته باشند. منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت جاده کندوان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6088862

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال