Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیرو انتشار خبری با عنوان «مسکوت ماندن تبدیل وضعیت نیروهای بومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس»، روابط عمومی این شرکت، جوابیه‌ای را صادر کرد.

در این جوابیه آمده است: «دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان (تبدیل وضعیت ایثارگران) در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ همانند سایر شرکت‌ها به شرکت فجر انرژی خلیج فارس اعلام گردید که فجر انرژی، مطابق مواد مصرح در دستورالعمل، اقدامات لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه، پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این جوابیه عنوان شده است که: «تا کنون از طرف هیچ ارگانی نام افراد خاصی خارج از این ضابطه در خصوص کارکنان روزمزد به این شرکت اعلام نشده است.»

در بخش دیگری آمده است که: «همچنین لازم به یادآوری است که مستند به اقدامات انجام شده، پیشگامی شرکت فجر انرژی خلیج فارس در اجرای دستورالعمل فوق قابل اثبات است.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت فجر انرژی خلیج فارس کارگر روزمزد شرکت فجر انرژی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن مالک جدید در باشگاه استقلال و واگذاری سهام آبی ها به صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صحبت هایی درخصوص تغییر نام آبی ها مطرح شد و اینکه پسوند خلیج فارس به انتهای نام استقلال اضافه شود.

حالا و در حاشیه جلسه هیأت دولت، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران به سوالی درخصوص تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد که همه چیز باید از طریق مراحل قانونی طی شود.

کیومرث هاشمی در در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی در پایان توضیح داد: خواهش می‌کنیم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ چه کوچک اگر قرار است تغییر نام بدهند، حتما این مسیر قانونی را طی کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • حسن روشن: نام باشگاه استقلال را نباید تغییر داد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟