Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:11:11 GMT

۲۰ هزار حامی برای ایتام در مازندران جذب می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۵۱۹

۲۰ هزار حامی برای ایتام در مازندران جذب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر چهارشنبه در رزمایش مواسات و همدلی توزیع دوهزار بسته سبد غذایی و توزیع ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت که در مصلای شهرستان نکا برگزار شد، با اشاره به کمک رسانی خیران به کمیته امداد اظهار داشت: سال گذشته با مشارکت خیرین بیش از هشت هزار دستگاه لوازم خانگی و یکهزار و ۲۳۰ دستگاه کولر بین مددجویان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی بود که در همین راستا سال گذشته بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومان ایجاد شد. مدیرکل کمیته امداد مازندران اضافه کرد: امسال هم ۱۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای پنج دهک ایجاد می‌شود که در این زمینه تعاملات در حال انجام است.

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: در بخش مسکن یکهزار و ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان در دست اقدام است.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان جاری گفت: امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۳۰۰ هزار سبد غذایی در سه دهه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: دو هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام و حدود ۱۰ هزار فرزند مشمول طرح محسنین نیاز به حمایت دارند و هدف گذاری شده تا در ماه مبارک امسال ۲۰ هزار حامی جذب شود تا با کمک حامیان سرانه کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین به یک میلیون تومان برسد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند افزود: هدف از ایجاد این سامانه، تسریع در خدمت رسانی به مددجویان است. این مسئول به پرداخت صدقه از طریق بار کد Qr اشاره و بیان کرد: مردم نوع دوست استان در هرکجا که باشند از این طریق می‌توانند به راحتی صدقات خود را پرداخت کنند.

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از خیران و مسئولان گفت: همه باید در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها همدل بوده و مشارکت داشته باشیم. گفتنی است، دو هزار سبد غذایی و ۱۵۰ سری جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط خیران تهیه و بین نیازمندان در شهرستان نکا توزیع شد.

کد خبر 5456287

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران مواسات مسافران نوروزی ویروس کرونا بوشهر گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا تردد وسایل نقلیه گرگان ایلام خرم آباد جاذبه گردشگری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند