Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@00:53:44 GMT

برای سومین بار تیم برتر آسیا در مقدماتی جام جهانی شدیم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۵۹۳

تیم ملی ایران با عملکردی عالی به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد

برای سومین بار در تاریخ مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال کشورمان پر امتیاز ترین تیم فوتبال قاره آسیا شد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان، در دوره گذشته با 22 امتیاز و در دوره اخیر با 25 امتیاز در 10 بازی قهرمان مسابقات شد ضمن این که در سال 1978 هم با کسب 6 برد و 2 مساوی در 8 بازی قهرمان آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2018 با 6 برد و 4 مساوی تیم اول آسیا شدیم و در دوره اخیر با 8 برد و یک مساوی و یک باخت عنوان قهرمانی را در مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی به دست آوردیم.

ایران 25 امتیاز کره جنوبی 23 امتیاز عربستان 23 امتیاز ژاپن 22 امتیاز استرالیا 15 امتیاز عمان 14 امتیاز امارات 12 امتیاز عراق 9 امتیاز چین 6 امتیاز سوریه 6 امتیاز لبنان 6 امتیاز ویتنام 4 امتیاز

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به جام جهانی فوتبال صعود کرده است که تیم ملی فوتبال ژاپن تیم چهارم آسیا در جام جهانی است، تیم ملی ما در سال 1978 به عنوان تیم اول، در سال 1998 به عنوان تیم چهارم، در سال 2006 به عنوان تیم سوم، در سال 2014 به عنوان تیم دوم و در سال 2018 به عنوان تیم اول، جواز صعود به مسابقات فوتبال جام جهانی را به دست آورده است.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تیم ملی ایران در سید سوم جام جهانی 2022 + آخرین سیدبندی وضعیت محمد صلاح لحظاتی قبل از پنالتی زدن مقابل سنگال / عکس روز روایت یک بانوی هوادار تیم ملی از پشت در ماندن: حس کردم تیم ملی متعلق به من نیست زلاتان: همه ناامید و ناراحتیم؛ هرکس دوست دارد در جام جهانی بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عنوان تیم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟