Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم ملی در خصوص حوادث مشهد نوشت: نمی شود در داخل جو کاشت و در خارج گندم برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم ملی در خصوص حوادث اخیر فوتبال بیانیه‌ای به شرح زیر صادر داشت:

"ساعاتی قبل از برگزاری آخرین مسابقه فوتبال مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بین تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران و لبنان در روز سه شنبه نهم فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که با اخلاق و فرهنگ‌ ایرانی اسلامی کوچکترین سنخیتی نداشت و در این خصوص بانوان مشتاقی که بعنوان بخشی از سرمایه های اجتماعی و غیرقابل انکار ورزش کشور محسوب می شوند، با ناجوانمردی هرچه تمام تر از سوی برخی سودجویان و البته نامهربانی ها و سوء مدیریت بعضا مسئولان ذیربط، هم چوب خوردند و هم پیاز!  جدای از پیامدهای منفی حاصل از این اتفاق نامیمون در افکار عمومی داخلی و فضای بین المللی، نکته قابل تامل، جایگاه و منزلت و اعتمادی است که در بلند مدت و با زحمات فراوان توسط اکثریت ملت شریف ایران در میادین مختلف فرهنگی ورزشی و سیاسی اجتماعی  داخلی و خارجی بدست آمده، لکن به دلایل واهی در یک لحظه بر باد می رود! اصلا انگار بعضا‌ جدول SWOT را وارونه فهمیده اند و متخصص تبدیل فرصت به تهدید و نقطه قوت به ضعف هستند! مخلص کلام‌؛ نمی شود در داخل جو کاشت و در خارج گندم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برادران محترم اما غیر متخصص، گندم از گندم‌ بروید جو ز جو لذا حیثیت و زحمات اقشار، نهاد ها، سازمان ها، سمن ها و آحاد ملت‌ عزیزمان را به بازی نگیرید لطفا... در همین راستا نیز معاونت بانوان جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران ضمن همدردی با بانوان محترم و احتمالا آسیب  دیدگان این حادثه ی تلخ از آندسته بانوانی که بلیط رسمی این بازی را خریداری نموده اند لکن امکان حضور در ورزشگاه را پیدا نکرده اند دعوت بعمل می آورد بعنوان همیاران افتخاری هواداران در بازی های آتی تیم ملی کنار این جمعیت در ورزشگاه مربوطه حضور بهم رسانند. امید به درک عمومی این حقیقت که‌ تماشای فوتبال در ورزشگاه از جانب بانوان فی نفسه جرم محسوب نمی شود بلکه پدیده ای است کاملا طبیعی که با ارائه ی یک استراژی صحیح، در سخت ترین شرایط هم قابل اجرا است. بی تردید این جمعیت نیز آمادگی دارد مانند همیشه در تمامی میادین داخلی و خارجی ورزشی و با تمام بضاعت بصورت کاملا تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجرایی و سیاستگزاری، ضمن ارایه ی خدمات شایسته به هوادادان ارجمند در سراسر کشور، همواره کنار دولت خدوم و تمامی نهادها و سازمان های لشکری کشوری مرتبط انجام وظیفه نماید."   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!