Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:26:41 GMT

جدیدترین موضع گیری امارات درباره جنگ اوکراین

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۹۱۳

جدیدترین موضع گیری امارات درباره جنگ اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، رئیس جمهوری اوکراین در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی وی را در جریان تازه ترین تحولات مربوط به بحران اوکراین قرار داد.

بر اساس این گزارش، محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، با دریافت تماس تلفنی از جانب «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس جمهوری اوکراین، تحولات مربوط به بحران اوکراین و مذاکرات جاری برای کاهش تنش در این منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تماس تلفنی، ولیعهد ابوظبی ضمن اطلاع از روند مذاکرات جاری میان اوکراین و روسیه، بر اهمیت گفتگو و تفاهم و حمایت از راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز برای مهار بحران تأکید کرد.

او همچنین بر اولویت حفاظت از جان شهروندان غیر نظامی و اهمیت افزایش تلاش‌های کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی برای تأمین کمک‌های انسانی به آسیب‌دیدگان از بحران تأکید کرد.

محمد بن زاید افزود که امارات از همه تلاش‌های مسالمت‌آمیز و طرح‌هایی که موجب تسریع در حل بحران از روش‌های دیپلماتیک شود حمایت می‌کند.

رئیس جمهوری اوکراین نیز ضمن از اقدامات دولت امارات برای تسهیل روند ورود شهروندان اوکراینی به امارات و اقامتشان در این کشور و نیز کمک‌های انسان‌دوستانه ارسالی امارات به اوکراین قدردانی کرد.

کد خبر 5456426

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوظبی ولودیمیر زلنسکی اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین اوکراین روسیه جنگ اوکراین عراق ایالات متحده امریکا فلسطین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین ایران رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی