Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند در صورت حذف ایران، فیفا ممکن است با بررسی رده بندی فیفا، آتزوری را به جام جهانی بفرستد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، اگر ایران به دلیل محرومیت زنان از حضور در ورزشگاه از جام جهانی کنار گذاشته شود، احتمال صعود ایتالیا به جام جهانی ۲۰۲۲ دور از ذهن نیست. ایران ۲۰۰۰ زن را در بازی مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان با وجود اینکه بلیت تهیه کرده بود، از ورود به ورزشگاه محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ایران این بازی را ۲-۰ برد اما قبلاً در سال ۲۰۱۹ از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال این کشور اخطار داده شده بود که ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه ها را متوقف کند.

از آنجایی که این یک تخلف تکراری است، فیفا می تواند وارد عمل شود و درباره فوتبال ایران تصمیم گیری کند. 

سنگین‌ترین محرومیت این است که فیفا ایران را از جام جهانی ۲۰۲۲ حذف کند. در این صورت فیفا می تواند از نظر تئوری کشوری که بالاترین رتبه را در رده بندی فیفا دارد به جای ایران به جام جهانی بفرستد. 

دی مارتزیو خبرنگار معروف ایتالیایی نیز توییت کرد که فیفا در حال بررسی حذف ایران از جام جهانی قطر است.

همچنین فدراسیون جهانی فوتبال، (فیفا) در پاسخ به پرسش بی‌بی‌سی اعلام کرده که از فدراسیون فوتبال ایران خواستار توضیح درباره اتفاقات پیش آمده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا