Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روز سه شنبه نهم فروردین جاری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف تیم ملی لبنان رفت و در حضور تماشاگران موفق شد این تیم را دو بر صفر شکست دهد.

این پیروزی در حالی صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی را تکمیل کرد که اتفاقات حاشیه ای این دیدار همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و بررسی این اتفاقات به هیات دولت، مجلس و نهادهای بین المللی کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که اکثر نهادها از جمله هیات دولت، رئیس جمهور، رئیس و نمایندگان مجلس، دادستانی و ... خواستار بررسی و ارائه توضیحات مسئولان ورزش در مورد اتفاقات حاشیه ای مشهد شده اند، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد فدراسیون بین المللی فوتبال نیز در نامه ای به فدراسیون ایران خواستار ارائه توضیحات در مورد این اتفاقات شده است.

در نامه فیفا درباره جرایم احتمالی نظیر تعلیق هیج صحبتی نشده است و تنها خواستار توضیح در این خصوص شده است.

فیفا پیش از این در ارتباطاتی که با فدراسیون فوتبال ایران داشت خواسته بود زمینه حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود.

با این حال در دیدار ایران و لبنان تعدادی از بانوان مقابل ورزشگاه حضور داشتند و خواستار ورود شدند که اجازه حضور در ورزشگاه به آنها داده نشد.

این در حالی است که به ادعای فدراسیون فوتبال بلیتی برای بانوان در نظر گرفته نشده بود و افرادی که مدعی خرید بلیت شده اند با هویت مردان اقدام به این کار کرده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تماشاگران زن فیفا فدراسیون فوتبال ورزشگاه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور