Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:49:57 GMT

آثار هم سویی ارکان نظام به زودی برای مردم نمایان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۰۷۸۸

آثار هم سویی ارکان نظام به زودی برای مردم نمایان می‌شود

«علیرضا نظری» روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید «علی میرحسینی» در خمین، افزود: سال‌های بعد از دوران دفاع مقدس جهت گیری‌ها و زوایای مختلفی در نظام ایجاد و موجب نگرانی دلسوزان انقلاب و خانواده‌های شهدا و ایثار گران شد.

وی ادامه داد: با راهنمایی رهبر معظم انقلاب و تاثیرگذاری نیروهای جهادی با همدلی و هم سویی آهنگ حرکت کشور را به سمت تامین مطالبات مردم و بازگشت به ارزش‌های فراموش شده و اصول قانون اساسی ریل گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمین در خانه ملت گفت: گام دوم انقلاب در دهه پنجم انقلاب مسیر راه را روشن کرده است .

نظری اظهار داشت: تصمیمات و عملکرد مجلس و دولت انقلابی هم اکنون برای مردم محسوس نیست و به زودی مردم نتیجه انتخاب درست خود را خواهند دید.

استاندار مرکزی نیز در این دیدار گفت : با استمداد از روح شهدا و خانواده های شهدا از کوران مشکلات و حوادث در طی سال عبور می کنیم.

«فرزاد مخلص الائمه» بیان کرد : هدف از دیدار با خانواده بزرگوار شهدا افزایش روحیه و یادآوری ایثار شهدا است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه شهدا ناظر فعالیت و عملکرد مجموعه مدیریتی هستند، ادامه داد: مردم برای استقرار و استمداد نظام مقدس اسلامی از جان، مال و آبرو هزینه کردند و باید خدمات موثری به آنها ارائه شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در دهه پنجم انقلاب که موسوم به اولین دهه در گام دوم است، انقلاب اسلامی مقتدر تر مسیر خود را تا استقرار دولت جهانی ولی عصر طی کند.

به گزارش ایرنا، شهید سید «علی میر حسینی» متولد سال ۱۳۴۷ در خمین است و درسال ۱۳۶۵ درعملیات کربلای چهار در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان خمین به‌عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی یکهزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران فرزاد مخلص الائمه خمین شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران فرزاد مخلص الائمه مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران فرزاد مخلص الائمه خمین شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان