Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر رحیمی گفت:  هفت هزار و۲۰۰ تن برنج و سه هزار تن شکر و  ۲ هزار و ۷۰۰ تن تخم‌مرغ جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان استان تهیه و تامین شده و در حال انتقال به استان آذربایجان غربی است و مشکلی در تامین کالا‌های اساسی مردم استان در ماه رمضان وجود ندارد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: جهت تداوم توزیع اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان برنج تایلندی به مقدار ۲ هزار و ۵۵۰ تن خریداری شده است او برنج هندی نیز از مقصد بوشهر به میزان بیش از چهار و ۶۰۰ تن و شکر از مقصد استان خوزستان به میزان سه هزار تن تدارک و در حال حمل به استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بیش از سه هزار تن روغن هم برای استان تخصیص یافته است که از این مقدار ۱۸۰ تن برای صنف صنعت و مابقی برای مصرف خانوار بوده است که از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۱ مقدار ۷۰۰ تن روغن خوراکی از طریق مباشرین بخش خصوصی توزیع شده است.

رحیمی گفت: در اسفند ماه یک هزار و ۲۰۰ تن برنج تایلندی و یک هزار و ۳۰۰ تن برنج هندی توزیع شده که تا این تاریخ  ۹۰۰ تن جذب شده است.

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: برای سهمیه شکر خانوار در اسفند ماه هزار و ۵۰۰ تن توزیع انجام شده است که بیش از ۸۰ درصد آن جذب و با قیمت ۱۴۰ هزار ریال برای هر کیلو عرضه شده است.

با جوجه ریزی مناسب گوشت مرغ  مردم آذرباجان غربی تامین شد

اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز گفت: در اسفندماه سال گذشته با پنج میلیون قطعه و فروردین ماه امسال نیز به تعداد چهار میلیون و ۸۷۵ قطعه هزارجوجه ریزی پیش بینی می شود مشکلی در تامین گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان وجود نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان تامین کالاهای اساسی آذربایجان غربی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان آذربایجان غربی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

10 میلیون عدد "وارفارین" ایرانی به‌زودی وارد بازار می‌شود

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد