Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن کامل این بیانیه به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی
انقلاب اسلامی ایران، معجزه بزرگ قرن، با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و مبارزات مردم مؤمن و انقلابی پیروز شد و نظام استبدادی و طاغوتی پس از سال‌ها تسلط بر مردم ایران سرنگون گشت. تنها ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و درحالی‌که نهال نوپای انقلاب در حال رشد و تکامل بود، در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و در انتخاباتی سراسری و بی‌نظیر در تاریخ، و با مشارکت اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران با رأی مستقیم و بیش از ۹۸ درصدی مشارکت کنندگان استقرار یافت و نظامی برخواسته از نظر و رأی مردم، زمامدار امور کشور ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت امام خمینی (ره) در پیامی که پس از انتخابات صادر فرمودند، این انتخابات را در تاریخ ایران بی سابقه دانستند که سراسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق‌ها هجوم آورده و رای مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن کردند.
ایشان همچنین فرمودند:‌ای ملت عزیز که با خون جوانان خود حق خود را به دست آوردید، این حق را عزیز بشمرید و از آن پاسداری کنید، و در تحت لوای اسلام و پرچم قرآن، عدالت الهی را با پشتیبانی خود اجرا نمایید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعلام می‌دارد، اینک که بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در این کشور عزیز می‌گذرد، ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ و اراده‌ای آهنین، پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن اعلام کرده و با عمل به منویات، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را برای تحقق و تشکیل تمدن اسلامی هموارتر خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 12فروردین جمهوری اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی

ذوقی با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه درصد تغییر شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد گفت: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی که به ۶۳.۹ درصد رسید در فروردین ماه ۱۴۰۳ به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافت.

 ذوقی اظهار کرد: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوار‌های آذربایجان شرقی سال جدید را با کاهش تورم آغاز کردند.

وی افزود: براساس این شاخص خانوار‌های استان در فرودین ماه ۱۴۰۳ به طور میانگین حدود ۲۹.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالا‌ها و خدمات یکسان» هزینه کردند.

ذوقی با بیان اینکه تورم ماهانه خانوار‌های استان نشان دهنده درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه قبل است گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تورم ماهانه خانوار‌های استان برابر ۲.۹ درصد بود که در مقام مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد افزایش داشت که به نظر می‌رسد به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید نوروز و تغییر در سطح ارائه خدمات و کالا‌ها باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور