Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صمت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال تحقق رشد ۱۲.۵ درصدی حوزه صنعت و ۱۰ درصدی بخش معادن و تجارت در سال ۱۴۰۱ هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا فاطمی‌امین در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران ارشد این وزارتخانه تأکید کرد: همه مدیران وزارتخانه مکلف هستند با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود و سازوکارهای طراحی شده، برای دستیابی به اهداف سال تلاش کنند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال تحقق رشد ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصدی حوزه صنعت و ۱۰ درصدی بخش معادن و تجارت در سال ۱۴۰۱ هستیم.

وزیر صمت تصریح کرد: همه مدیران وزات صمت در هر نقطه از کشور مسئول حوزه کاری خود در امور مرتبط با کسب‌وکارها هستند و باید به شکل فعال و پیگیرانه، دنبال رفع موانع پیش روی تولید و تجارت باشند.

فاطمی امین افزود: در تأمین زیرساخت‌های مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت، باید همه ظرفیت‌های ممکن فعال شوند و لازم است وضعیت واحدهای صنعتی به طور مستمر مورد رصد و پایش قرار گیرد.

وزیر صمت ادامه‌داد: مسئولیت همه امور مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان‌ها بر عهده مدیران صمت استانی است و باید ضمن هدایت درست سرمایه‌گذارها، جانمایی واحدها بر اساس اصل توزیع متوازن در مناطق مختلف، انجام شود.

فاطمی‌امین تأکید کرد: رویکرد اصلی وزارت صمت، مدیریت یکپارچه با امکان بهره‌برداری حداکثری از تمام ظرفیت نیروهای موجود است.

وی یادآور شد: در صورتی که این شیوه مدیریتی درست اجرا شود، نتایج قابل رصد بوده و امکان برنامه‌ریزی برای آینده بهتر فراهم می‌شود؛ برای مثال اگر در پروژه ثبت قیمت، آمار فروش و فاکتور به درستی در سامانه جامع تجارت ثبت شود، آمار تولید نیز به شکل دقیق‌تری قابل محاسبه بوده و متناسب با آمار موجود، سایر اقدامات و برنامه‌های مرتبط با تولید واحدها قابل پیگیری است.

وزیر صمت با اشاره به طراحی و اجرای سازوکار جدیدی با عنوان سامانه پاسخگویی در این وزارتخانه، گفت: مأموریت تعریف شده برای طراحی و اجرای این سامانه یکپارچه‌سازی مدیریت و ساماندهی درگاه‌های ارتباطی و پاسخگویی به درخواست‌ها و نیازهای ذینفعان بخش صنعت، معدن تجارت است.

منبع: دانا

کلیدواژه: فاطمی امین حوزه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات