Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: رسانه‌ها باید صحنه‌های زیبای شهادت، ایثار و از خود گذشتگی شهدای سلامت را به تصویر بکشند تا به الگویی برای جامعه تبدیل شوند.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز پنج شنبه در سفر به شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهید علی حاجی پور نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان افزود: شهدا بودند که انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته است و شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه و با فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به این که در دوران کرونا ۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تامین سلامت هموطنان به شهادت رسیدند ادامه داد:جامعه پزشکی و پرستاری ما به دنیا نشان داد که با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها، انسان های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و ایستادگی کردند و سربلند بیرون آمدند.

 

 شهید راه سلامت علی حاجی با ۲۰ سال سابقه به عنوان کاردان پیشگیری از بیماری ها در مراکز مختلف بهداشتی شهرستان بردسکن فعالیت و خدمت رسانی می کرد که در دهم آبان ماه سال ۹۹ بر اثر ابتلا به کرونا در سن 43 سالگی آسمانی شد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستانهای خلیل آباد و بردسکن در سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی امروز وارد بردسکن شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان، ادای احترام کرد. 

 

بازدید از ساختمان حوزه علمیه و بیمارستان خاتم الانبیاء و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه های وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه دولت در هجدهمین سفر استانی هیات دولت است.

 

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

 

رییس جمهور و اعضای هیات دولت روز چهارشنبه در نخستین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۱ وارد استان خراسان رضوی شدند و امروز  نیز مهمان این استان خواهند بود.

 

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت دیدار با خانواده شهدا خراسان رضوی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران