Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:40:32 GMT

۱۲۲ هزار و ۹۰۰ خودرو از طریق بندر پل جابه‌جا شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۱۸۲۰

۱۲۲ هزار و ۹۰۰ خودرو از طریق بندر پل جابه‌جا شدند

میرهاشم خواستار روز پنجشنبه در این خصوص اظهار داشت: این تعداد خودرو از تاریخ ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین امسال با استفاده از شناورها بین سرزمین اصلی و جزیره قشم جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال گذشته سفرهای نوروزی به واسطه شرایط ناشی از بیماری کرونا به این گستردگی انجام نشد بایستی میزان جابه‌جایی ها را با سال ۹۷-۹۸ مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندر خمیر اضافه کرد: ۱۱۸ هزار و ۶۷۱ دستگاه خودرو از ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۷ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ از طریق بندرپل و لافت جابه‌جا شده بودند.

برچسب‌ها نوروز قشم بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز قشم بندرعباس نوروز قشم بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت