Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۳ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری؛ تردد‌ها نسبت به روز قبل ۱.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.  

خبرگزاری میزان - براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۳ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز قبل ۱.۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. 


ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

 

لازم به ذکر است که  محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا هزارچم دارای ترافیک سنگین و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو دارای ترافیک نیمه سنگین است.

همچنین در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.


هموظنان عزیز برای اطلاع کامل از محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۱ از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۱  می توانند به نشانی اینترنتی  (https://141.ir) مراجعه نمایید.   بیشتر بخوانید: تردد‌های برون شهریِ دوم فروردین ۱۰.۲ درصد رشد کرد   انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری جاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری جاده برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پر حجم در مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به پر حجم بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی، گفت: به علت حجم بالای ترافیک محور کندوان یک‌طرفه شد. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله جهان تاب به انسداد و یک‌طرفه شدن محور شمال به جنوب محور کندوان به دلیل حجم بالای ترافیک اشاره کرد و اظهار داشت: از ساعاتی پیش محور کندوان یک‌‎طرفه شد.

وی افزود: تردد در محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال هم در مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا 12 شب مسدود است و تردد از محور هراز و سوادکوه ممکن است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه و در هزار محدوده چم و دزدبن شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی گفت: ترافیک در محور هراز در مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: هواشناسی وضعیت جوی را با بارش پراکنده باران در برخی نواحی مرتفع و کوهستانی عنوان کرده است و لازم است مسافران برای تردد در این مسیر‌های کوهستانی با احتیاط عمل کنند و از اتراق در نواحی کوهستانی بپرهیزند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد