Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:12:50 GMT

۱۵۰۰ مسجد و حسینه در چهارمحال و بختیاری غبارروبی می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۲۳۰

۱۵۰۰ مسجد و حسینه در چهارمحال و بختیاری غبارروبی می شود

حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۰۰ مسجد و ۴۰۰ حسینیه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: غبارروبی مساجد و حسینه‌های استان در راستای استقبال از ماه مبارک رمضان در سراسر استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به دهه تکریم، عطر افشانی و غبارروبی مساجد، تصریح کرد: در این دهه مردم ولایتمدار و مبلغان استان مساجد و حسینه ها را به منظور برگزاری مراسم‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر غبارروبی و عطر افشانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان یک مسجد به صورت نمادین غبارروبی و عطر افشانی می‌شود.

حجت الاسلام ملک محمدی با بیان اینکه در این ماه مبلغان در مساجد و حسینه هایی که زمینه برگزاری برنامه در این ماه را دارد مستقر خواهند شد، عنوان کرد: تنها ۲۱۷ مسجد در چهارمحال و بختیاری امام جماعت دارد فلذا کمبود امام جماعت در مساجد استان به زیاد است.

کد خبر 5456592

منبع: مهر

کلیدواژه: غبارروبی مساجد ماه مبارك رمضان مرکز رسیدگی به امور مساجد مساجد اعزام مبلغ امام جماعت مسجد بوشهر ویروس کرونا مسافران نوروزی گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرگان خرم آباد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان