Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترانه تیتراژ سریال "خوشنام" که از اول ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما می رود را «سعید شریعت» می خواند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تیتراژ پایانی سریال "خوشنام" به کارگردانی «علیرضا نجف زاده» و به تهیه کنندگی «احمد زالی» را «بابک زرین» می سازد و «سعید شریعت» می خواند.

پشت صحنه ای از تولید ترانه تیتراژ را ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه موسیقی تیتراژ پایانی :

آهنگساز : بابک زرین

خواننده : سعیدشریعت

ترانه : مریم فلاح

تنظیم : بهتاش زرین

میکس و مسترینگ : مهیاررحیمی

گیتار : هیراد نیکنام

عود : امیرمهدی مقدم

باتشکر از 

حسین توتونچیان 

مهتامیرخشتی

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید اولین تیزر سریال ماه رمضانی شبکه یک منتشر شد/ برای دیدن خوشنام از مکافات عمل قافل مشو! اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی پشت صحنه فرهنگ و هنر برنا تیتراژ بابک زرین احمد زالی علیرضا نجف زاده سعید شریعت سریال "خوشنام" عناوین مرتبط اولین تیزر سریال ماه رمضانی شبکه یک منتشر شد/ برای دیدن خوشنام از مکافات عمل قافل مشو! اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا اخبار جدید درباره ی سریال خوشنام/ رونمایی از لوگو/ لوکیشن و بازیگران جدید اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا رکورد عجیب و غریب سریال خوشنام! نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر ۱ ترانه تیتراژ خوشنام مجوز گرفت/ آهنگساز تیتراژ بابک زرین/ خواننده خوشنام کیست! ۲ سوسن پرور: کرونا به ما آموخت که زندگی ممکن است ناغافل تمام شود/ امیدوارم سال جدید سعی کنیم خاطرات خوب از خودمان به جا بگذاریم ۳

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پشت صحنه فرهنگ و هنر برنا تیتراژ بابک زرین احمد زالی علیرضا نجف زاده سریال خوشنام فرهنگ و هنر برنا ترانه تیتراژ بابک زرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟

به تازگی خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

به گزارش ایسنا، با این حال طبق پیگیری از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، مهران مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده است.

ساترا اعلام کرد: «مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده است و اخبار منتشرشده در فضای مجازی با موضوع تولید سریال «پدر قهوه» توسط مهران مدیری صرفاً گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است.»

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

دیگر خبرها

  • رقم باورنکردنی بدهی بابک زنجانی و معادل آن در ایران
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!