Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی برای نخستین بار در کشور در بلوار غدیر قم راه‌اندازی شده است.

وحید برزو در حاشیه بازدید رسانه‌ها از فعالیت‌های تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینکه هر دوربین نظارتی و ثبت تخلف حدود 700 میلیون تومان هزینه دارد، اظهار کرد: در سطح شهر قم 140 دوربین نظارتی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 6 دوربین ثبت تخلف نیز در هسته مرکزی و محدوده تحت ترافیک فعال هستند، عنوان کرد: همچنین 3 دوربین در مسیر رفت آیت الله بروجردی به سمت پردیسان و سه دوربین نیز در سمت برگشت آن وجود دارد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم ادامه داد: در بلوار غدیر نیز برای نخستین بار در کشور دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی نصب شده است.

وی افزود: این دوربین خودروهای متخلف را شناسایی می‌کند و پس از اطلاع‌رسانی آن به شهروندان وارد مرحله اعمال قانون و جریمه می‌شویم.

برزو از ایجاد سامانه ثبت وقایع یاد کرد و گفت:در این سامانه تمام حوادثی که رخ می‌دهد توسط دوربین‌ها شناسایی و در سامانه ثبت می‌شود که در تصمیم‌گیری‌های بعدی به صورت نقطه‌گذاری قابل تفکیک و شناسایی است.

 وی در پایان تصریح کرد: این سامانه پس از تکمیل بانک اطلاعاتی می‌تواند مزایایی بسیاری ازجمله علت حوادث، نقاط حادثه‌خیز و ... داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری قم دوربین ثبت تخلفات دوربین ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس

سامانه خودنویس از ابتدای سال گذشته راه اندازی شد که از طریق آن متقاضیان و مستاجران خود می‌توانستند تمامی قراردادهای اجاره ای در حوزه املاک از جمله مسکن، مغازه و... را ثبت کنند که با راه اندازی این سامانه بسیاری از مردم ابراز خوشحالی کردند که با اجرای این طرح دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد و بساط گران فروشی در این بازار برچیده شد.

در همین رابطه حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی این سامانه و همچنین با اتصال مشاوران املاک به این سامانه شاهد آن هستیم که حق الزحمه های نجومی که پیش از این توسط برخی از مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار افزایش یافته است و ما شاهد کاهش مشکلات بسیاری که پیش از این مستاجران با آن روبرو بودند هستیم. 

او گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه بساط سوداگری و دلالی از این بازار برچیده شده است و به زودی شاهد تحول خوبی در قیمت‌های بازار مسکن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد