Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:11:07 GMT

خروج مسافران از مازندران جاده کندوان را یک‌طرفه کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۳۱۸۲

خروج مسافران از مازندران جاده کندوان را یک‌طرفه کرد

سرهنگ یدالله جهان تاب عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از ساعت ۱۳ امروز برای برقراری ترافیک و تردد روان مسافران نوروزی از جاده کندوان، محور چالوس به سمت کرج یک طرفه شد و این شرایط تا حوالی ساعت ۱۸ امروز ادامه می یابد.

وی با اعلام این که هم‌اکنون ترافیک در قسمت‌های شمالی و جنوبی جاده هراز و سوادکوه هم سنگین است، از مسافران نوروزی درخواست کرد برای ایجاد ترافیک روان در محورهای استان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین، زمان خروج خود از مازندران را به روزهای پایانی موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان مازندران ترافیک و تردد خودروها در محور ساری به سمنان را هم روان توصیف کرد و گفت که در زمان حاضر تمامی جاده‌های اصلی مازندران خشک و شرایط آب و هوایی برای تردد خودرو مساعد است.

سرهنگ جهان تاب به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و مدیرت سفر، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین  علل وقوع تصادف رانندگی طی تعطیلات نوروزی در جاده های استان اعلام کرد و از رانندگان وسیله نقلیه خواست پس توقفی کوتاه و  استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

پلیس راه مازندران پیش از این همزمان با اعلام محدودیت های ترافیکی نوروزی، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را داشتند خواسته بود تا ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفرشان را مدیریت کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند ترددشمار جاده‌های این استان، از ابتدای طرح نوروزی در ۲۵ اسفند تا دهم فروردین حدود ۳۰ میلیون تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلیس راهور ناجا مازندران جاده کندوان پروندهٔ خبری نوروز ۱۴۰۱ در نگارستان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلیس راهور ناجا مازندران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلیس راهور ناجا مازندران جاده کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد