Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با رویکرد عدالت گستری و مردم محوری در تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان با دست پر به خانه‌های مخاطبان رسانه استانی خواهیم رفت.

وی بیان کرد: تولید و پخش بیش از ۱۲ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی در گستره استانی، ملی و فراملی به همراه شش عنوان برنامه در حوزه فضای مجازی، حاصل تلاش برنامه سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: یکی از پرمخاطب ترین برنامه حوزه سیما و صدا، برنامه قرآنی نوای ملکوت است که به صورت زنده از محل حسینیه عاشقان ثارالله هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه استانی صدا و سیما و همچنین شبکه شما برای یازدهمین سال پیاپی پخش می‌شود.

وی افزود: در جهت تکریم و توسعه فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان تولید و پخش دو برنامه قرآنی نوای ملکوت و ترنم وحی نیز در جدول پخش سیمای استانی و شبکه امید قرار گرفته است.

مهدی حیدری با تاکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های معنوی استان و ارائه صحیح آن به مخاطب رسانه ملی گفت: برنامه‌های دم سحری و اهل سحر و همچنین بوی بهشت و ماه باران، از جمله برنامه‌های پر مخاطبی است که در صدا و سیمای مرکز بوشهر همراه لحظه‌های عرفانی سحر و عارفانه افطار مخاطبان گرامی خواهد بود.

سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: در کنار برنامه‌های مخصوص سحر و افطار، ۶ عنوان میان برنامه با رویکرد قرآنی، معرفتی و آموزش احکام ماه مبارک رمضان با همراهی و کارشناسی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و همچنین حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز از سیمای استانی بوشهر پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه فضای مجازی یکی از پرمخاطب ترین حوزه‌های تولیدی و از اثرگذارترین ابزارهای رسانه‌ای است گفت: تولید شش عنوان برنامه در قالب‌های کمیک موشن و پادکست نیز از فعالیت‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز بوشهر در طول ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 5456736

منبع: مهر

کلیدواژه: صداوسیمای مرکز بوشهر مهدی حیدری بوشهر ماه مبارك رمضان بوشهر ویروس کرونا مسافران نوروزی گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرگان خرم آباد صدا و سیمای مرکز بوشهر ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی در هفت محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: اعطای جایزه ویژه جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار و با دو حالت تقاضامحور و کشف محور در راستای تحقق اهداف قانون و اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزند آوری در جامعه در سطح ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در سطح استانی توسط ستاد جوانی جمعیت استان انجام خواهد شد.

زنگنه نژاد خاطر نشان کرد: از جمله اهداف اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی و برنامه ریزی برای ظرفیت‌های موجود و خلق فرصت‌های جدید برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب در جامعه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر اهمیت نقش مؤثر رسانه‌ها در آفرینش تولیدات رسانه‌ای و هنری افزود: در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در بخش رسانه، اولویت معرفی رسانه‌های بومی و محلی فعال در عرصه جوانی جمعیت است.

زنگنه نژاد با اشاره به امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در سطح ملی تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی اعلام شده در این رویداد شرکت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد جوانی جمعیت مهلت شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در سطح استانی را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: متقاضیان عرصه‌های مختلف از طریق پیام رسان و با مراجعه یا تماس با دبیرخانه استانی می‌توانند در رویداد استانی شرکت کنند.

کد خبر 6094798

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی