Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@15:23:14 GMT

جنگ اوکراین حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۳۳۱۴

جنگ اوکراین حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، افزود: جنگ اوکراین ماجرای مهمی است و به این سادگی ها پایان نمی یابد.از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم. ناطقان: محسن رضایی امروز یازدهم فروردین ماه در حاشیه حضور در مسجد جامع خرمشهر و گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان، اظهار کرد: در یک شرایط بسیار حساس بین المللی، منطقه ای و ملی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، افزود: جنگ اوکراین ماجرای مهمی است و به این سادگی ها پایان نمی یابد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در شرایط فعلی اطلس و جغرافیای فرصت ها و تهدیدهای کشور عوض شده است و از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.

رضایی عنوان کرد: کشور ایران بیش از ۴۰ سال است که آرامشی در هدایت و رهبری دارد و مثل یک کشتی اقیانوس پیما برمبنای اصول خود درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه اصول کشور همان اصول است اما فرصت ها و تهدیدات جدید را باید بشناسیم و برای آن ها برنامه ریزی کنیم، ادامه داد: در منطقه همه دوستان آمریکا به این نتیجه رسیده اند که ارتباط با آمریکا، راه نجات نیست.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کاهش ارتباط کشورهای منطقه با آمریکا تحولاتی را در جوامع منطقه به وجود می آرود و حتی ممکن است ملت های این منطقه دل و جرات پیدا کنند و حوادثی در منطقه به وجود آید.

رضایی عنوان کرد: در داخل کشور دولت مردمی و انقلابی برروی کار آمده و باید از این فرصت استفاده شود و لازمه این کار باید این است که ارزش های دهه اول انقلاب را احیا کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ارزش های دهه اول انقلاب در دو سه دهه اخیر عوض شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: جنگ ، اوکراین ، ناطقان ، هدایت ، تهدیدات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جنگ اوکراین ناطقان هدایت تهدیدات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین