Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا پاکروان روز پنجشنبه در جریان بازدید ازاین واحد تولیدی گفت: این آب شیرین کن در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکنون ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: با توجه به اهمیت این نوع پروژهها درخصوص سیستم مانیتوریگ، دوربین مداربسته، الزام های پدافند غیر عامل، جلوگیری از حمله سایبری به تاسیسات،اهمیت و جایگاه پدافند و تامین آب شرب مردم شهرستان دست اندارکاران پروژه در بهره برداری از آن تسریع کننند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان ۴۵ هزار نفری سیریک دارای سه شهر و ۷۶ روستاست که در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد، با توجه به کمبود آب و قرار گرفتن در کنار ساحل ، استفاده از ظرفیت های آب شیرین کن بهترین روش برای تامین آب شرب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری سیریک آب شیرین روستای زیارت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک