Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@11:18:01 GMT

ایموجی‌های جدید به واتس‌اپ اضافه شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۳۵۴۰

ایموجی‌های جدید به واتس‌اپ اضافه شدند

آفتاب‌‌نیوز :

همه ایموجی‌های جدید را که هر سال اضافه می شوند، دوست دارند. با یونی‌کد ۱۴ که دراندروید ۱۲ ال و iOS ۱۵.۴ معرفی شد، کاربران مجموعا ۳۷ ایموجی جدید دریافت کردند که به آنها اجازه می دهد با استفاده از این شکلک‌ها، واکنش خود را به شکل زیباتر و معنادارتری ابراز کنند. منطقی است که بزرگترین پیام رسان جهان این ایموجی‌ها را اضافه کند و اکنون واتس‌اپ در جدیدترین نسخه بتای خود، این فرصت را برای کاربرانش فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مشاهدات وب سایت WABetaInfo، نسخه ۲.۲۲.۸.۸ واتس‌اپ، ایموجی یونی‌کد ۱۴ را که شامل صورتک در حال ذوب و ایموجی‌های جدید دیگر است، اضافه می‌کند. بسیاری از این ایموجی‌ها با رنگ پوست متنوع عرضه شده اند و شامل انواع جدید ایموجی‌های فعلی هستند. جدیدترین به روزرسانی ایموجی‌ها در مقایسه با آپدیت ۱۳ که شامل ۵۵ ایموجی‌ جدید بود و آپدیت ۱۲ که ۶۱ ایموجی جدید اضافه کرده بود، کوچک است اما ایموجی‌هایی را اضافه می کند که احتمالا وارد استفاده روزمره می شوند.

بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، شاید اضافه شدن این ایموجی‌ها در واتس‌اپ به دلیل شمار زیاد افرادی که به آن دسترسی دارند، مهم‌تر از معرفی آن در اندروید یا iOS باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایموجی واتس اپ ایموجی ها واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی