Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین فاضلی در تشریح این خبر گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده از مواد مخدر و  طرح جمع آوری معتادین متجاهر  و فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر با همکاری پلیس مواد مخدر و پلیسهای تخصصی و کلانتری گیلاوند  با اجرای طرح ضربتی در محله جیلارد به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس دماوند خاطر نشان کرد: در این طرح ۲۷ نفرمعتاد متجاهر دستگیر و بیش از ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان کشف و همچنین طی بازرسی از یک  مغازه عطاری تعداد ۳۲۱۸ قرص متادون و قرص غیر مجاز و   ۳۶۵۰ بطری شربت  تریاک و شربت متادون  کشف شد.

دیدار جانشین انتظامی استان با خانواده شهید منادیان

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران در دیدار با خانواده "شهید حسن منادیان "گفت: امنیت امروز کشور و ملت مرهون خون جوانان ایثارگر و شهدای عزیز انقلاب می باشد. 

 سرهنگ " شهرام امیریان" با همراهی سرهنگ " فاضلی " فرمانده انتظامی شهرستان دماوند و رئیس عقیدتی سیاسی این شهرستان ، به منظور تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهداء و امام شهداء، با خانواده شهید والامقام "حسن منادیان " در این شهرستان دیدار کرد .

وی دیدار با خانواده شهدا را توفیق الهی برشمرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهداء باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهداء از جایگاه و منزلت بالایی در نزد ملت ایران برخودار هستند و نیروی انتظامی پاسدار خون شهداء است وتلاش می کند با خدمت صادقانه خود در راه ایجاد امنیت، بتواند گوشه ای از جانفشانی فرزندان این آب وخاک را پاسخگو باشد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند ساماندهی معتادان متجاهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند ساماندهی معتادان متجاهر شهرستان دماوند ساماندهی معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد.

کد خبر 6093467

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد