Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختران و پسران نوجوان کشورمان در چهارمین روز مسابقات تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا نیز موفق به عبور از سد حریفان‌ خود شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه برگزاری رقابت های تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا در لبنان، تیم‌های ملی دختران و پسران‌ کشورمان با تیم‌های عمان و بحرین روبرو شدند. 

تیم پسران ایران برای رسیدن به فینال به مصاف بحرین رفت و‌در نخستین دیدار بخش انفرادی پسران ، رامتین رافعی با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶ ) نماینده بحرین را از پیش رو برداشت   و علیرضا مقدسی در دومین دیدار انفرادی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب هاشم از بحرین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب راستین اکبری و رامتین رافعی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶)  حریف خود را شکست دادند تا تیم ملی پسران کشورمان در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد و‌ به فینال مسابقات صعود کند.

در بخش دختران نیز تیم ملی کشورمان به مصاف عمان رفت و در دیدار نخست بخش انفرادی، رومینا رافعی با نتیجه‌(۱-۶ و ۲-۶) حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه انفرادی عسل فرهبد نیا با نتیجه ( ۲-۶ و ۰-۶ ) این دیدار را به‌ سود خود به پایان‌ رساند تا با‌کسب این نتیجه حضور نمایندگان کشورمان در فینال مسابقات قطعی شود.

این مسابقات که از ۸  فروردین ماه به میزبانی لبنان آغاز شده بود فردا با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد.

تیم‌ ملی تنیس پسران در اخرین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف یمن می رود و دختران با لبنان دیدار می کنند.

در بخش پسران علیرضا مقدسی ، بردیا مجد آبادی، رامتین رافعی و راستین اکبری به مربیگری فرهاد صانع و در بخش دختران ، ارغوان امیر خانلو ، رومینا رافعی، عسل فرحبدنیا به مربیگری هنگامه عزیزی به نمایندگی از کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند. 

امیر برقعی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا