Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین مدنی عصر پنجشنبه با حضور در آرامگاه شهید مدرس اظهار کرد: با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دولت، آستان قدس رضوی و شهرداری برای اجرای طرح حرم تا حرم و توسعه فضای پیرامونی آرامگاه شهید مدرس، این زیارتگاه به مجموعه‌ای شاخص در حوزه زیارتی تبدیل می‌شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بیان کرد: نهضت اسلام و استعمارستیزی که توسط شهید مدرس در دوران رضاخانی بنا شد مورد توجه امامین انقلاب قرار گرفت و امروز همچنان قریاد استعمارستیزی ایران و نظام جمهوری اسلامی بلند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم توسعه آرامگاه شهید مدرس و قابلیت جذب گردشگر و زائر در این منطقه گفت: با اجرای طرح توسعه این فضا می‌تواند مجموعه شاخصی در حوزه زیارتی شهرستان شود.

مدنی در ادامه از شرکت فرش آستان قدس رضوی در کاشمر بازدید کرد و با اشاره به پتانسیل این شهرستان برای توسعه، گفت:می توان با کمک دولت و بخش خصوصی مسیر توسعه این منطقه را هموار نمود به وِیژه آن که دولت برای رفع تنگناها و مشکلات عزم خود را جزم کرده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ایجاد زنجیره های تولید برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال در شهرستانها را ضروری دانست و گفت: باید تلاش کنیم صنایع پایین دستی و صنایع کوچک را در شهرستان تقویت کرده و رونق ببخشیم.

وی در بازدید از اقامتگاه تنسکل در روستای فروتقه شهرستان کاشمر با اشاره به قابلیت جذب گردشگر و زائر در شهرستان و نبود زیرساخت‌های لازم، وعده تامین اعتبار برای راه‌اندازی اقامتگاه‌های بومگردی در روستاهای این شهرستان را داد.

مدنی بیان کرد: با توجه به کمبود منابع آب در این شهرستان، باید برای توسعه کشت گلخانه‌ای برنامه ریزی شود.

کد خبر 5456879

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی شهر کاشمر امیرحسین مدنی آیت الله شهید مدرس بوشهر ویروس کرونا گردشگری مسافران نوروزی کرمانشاه خراسان رضوی نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا سانحه تصادف گرگان مشهد ایلام آرامگاه شهید مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد

به گزارش علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت جدی‌تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیئت مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استاندارد‌های یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیئت ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیئت‌های شرکت کننده دیدار‌های جداگانه‌ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود