Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان طی پیامی اینستاگرامی به فاجعه استادیوم مشهد پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی‌رضا جهان‌بخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که طی این روزها در نقش رهبر یوزها به خوبی جا گرفته، به انتشار پیامی پرداخت.

او که برخلاف بسیاری از ملی‌پوشان مسئله عدم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها برایش مهم بوده، این بار طی پستی در اینستاگرام شخصی‌اش نسبت به وقایع رخ داده انتقاداتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کاپیتان جهان‌بخش در اینستاگرام نوشت: "بعد از بازی خیلی به داستان ورود زنان سرزمینم به استادیوم فکر کردم. قبل از بازی به ما گفتن که قرار هست یک‌سری از بانوان عزیز به استادیوم بیان؛ تقریباً ۱۰٪ از جمعیت آقایان (که اینم خودش جالب هستش که چرا بیشتر نه؟!) و برای من انجام این اتفاق تو شهر مقدس مشهد خیلی حس خوبی داشت و پیش خودم گفتم وقتی این مسئله تو مشهد داره اتفاق میفته، نوید روزهای خوبی رو برای آینده و ورود بانوان تو بازی‌های خانگی تیم‌ملی هم می‌ده."   او در ادامه این پیام نوشت: "این حس بین همه‌ی بچه‌های تیم‌ملی بود، حتی یک سری داشتیم هماهنگ می‌کردیم که مادران،خواهران، همسران و خانواده‌های بچه‌ها به مشهد بیان که هم زیارت کنند و همه از بازی تیم‌ملی لذت ببرند. هنوز متوجه نشدم علت چه بود ولی در آخرین لحظه این اتفاق نیفتاد و ما همچنان امیدوار بودیم که بانوان عزیزمون در مشهد، بالاخره میان استادیوم و از این بازی به اندازه‌ی آقایان لذت می‌برن."   وینگر تیم ملی ایران نوشت: "وقتی وارد زمین شدیم ورزشگاه پر از جمعیت (ممنونیم از صمیم قلب برای حضور و حمایت از تیم ملی) ولی متاسفانه خبری از بانوان نبود! بعد از بازی و با دیدن صحنه‌ها و بی‌احترامی‌های مختلف برای حضور بانوان مشهدی به داخل استادیوم،شیرینی برد تیم‌ملی رو به کام همه تلخ کرد. همیشه گفتم ما در بخش بانوان (امکانات، حمایت، فراهم کردن پیشرفت در حوزه‌های مختلف)خیلی ضعیف عمل کردیم و برابری وجود نداشته."   جهان‌بخش در ادامه این پست نوشت: "از ضعف مدیریتی بگذریم که دلیل اصلی تمام این اتفاقات هست، در حوزه‌ی ما فوتبال این بی‌برنامه‌گی و نبود علم کافی در بخش تصمیم‌گیری بسیار آسیب‌های جدی به تیم‌ملی و باشگاه‌های ما وارد می‌کنه که حذف استقلال و پرسپولیس یکی از اصلی‌ترینِ این مدیریت‌ها بود و خطراتی که میتونه در ادامه‌ی راه برای تیم‌های ملی هم داشته باشه."   این بازیکن باسابقه نوشت: "به نظرم ورود بانوان به استادیوم‌ها می‌تونه به فرهنگ ما در مسیر مناسب کمک کنه و این باعث میشه که همگی (مرد و زن) از فوتبال به یک اندازه لذت ببرند. صحبت از «حقِ» ورود زنان به استادیوم‌ها در سال ۱۴۰۱ شمسی و ۲۰۲۲ میلادی بسیار خنده‌دار و دردآور هست و ما از صمیم قلب امیدوار هستیم که در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور همه‌ی بانوان عزیزمون در کنار آقایان در استادیوم‌ها باشیم. این «تیم‌ملی همه‌ی مردم ایران» هست و «همه» هم حق دارند برای تشویق، به استادیوم بیان. نود دقیقه برای نام «ایران» فریاد بکشند و تشویق کنند."   او در پایان نوشت: "در آخر‌ ازتون می‌خواهم در سال جام‌جهانی و آماده‌سازی برای این تورنمنت بزرگ برای همه‌ی بچه‌ها و تیم‌ملی دعا کنید که با بازی‌های خوب دلتون رو شاد کنیم."   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جهان بخش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟