Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد طی بیانیه‌ای به حواشی پیش آمده بازی تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد طی بیانیه‌ای به حواشی پیش آمده بازی تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مشهدالرضا این روز‌ها میزبان تیم ملی ایران و لبنان جهت انجام آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت میزبانی که می‌توانست با یک مدیریت صحیح و منسجم به یک افتخار بزرگ تبدیل شود، اما با سوء‌مدیریت تعدادی از مسئولین تبدیل به یک اتفاق غم‌بار شد و کام بسیاری از هموطنان‌مان را تلخ کرد.

اولا؛ نداشتن برنامه‌ریزی مناسب در زمان فروش بلیط‌های الکترونیک توسط مسئولین ذی ربط و همچنین سوءمدیریت آنان در رابطه با عدم تخصیص ظرفیت مناسب جهت حضور همه دوست‌داران ورزش ملی، مسئله‌ای بود که از یک فرصت جهت همدلی و همراهی مردم، یک تهدید ساخت!

ثانیا؛ علی‌رغم بی‌تدبیری در رابطه با فروش و اختصاص بلیط‌های این دیدار، در جریان ورود و خروج به ورزشگاه امام رضا (ع) نیز بی‌حرمتی‌هایی به وقوع پیوست که به هیچ وجه در شأن ایران و ایرانی نبوده و خوراک رسانه‌های بیگانه را فراهم کرده است.

ثالثا؛ فروش بلیط برای حضور بانوان و عدم مدیریت مناسب جهت ورود آنان به ورزشگاه برای تماشای این دیدار بیشتر شبیه به یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و شخصیت‌هایی است که همیشه تاکید خود را بر ایجاد زیرساخت‌ها و حضور زنان در عرصه‌های ملی و ورزشی پیشتر اعلام کرده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تا مشخص شدن مقصرین این واقعه و بررسی کوتاهی آنان توسط مراجع ذی‌ربط این مسئله را پیگیری نموده و همچنین این بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید با مدیرانی است که این‌گونه با آبروی کشور و مردم بازی و در رویداد‌های بزرگ ملی فرصت‌سوزی می‌نمایند.

والسلام علی من التبع هدی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تیم ملی ایران مقدماتی جام جهانی فوتبال بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید