Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:50:40 GMT

حضور تماشاگران در بازی صنعت نفت – سپاهان منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۴۹۳۸

حضور تماشاگران در بازی صنعت نفت – سپاهان منتفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد اما باشگاه صنعت‌نفت آبادان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازی این تیم مقابل سپاهان بدون حضور هواداران انجام می‌شود.

باشگاه صنعت‌نفت آبادان در اطلاعیه خود آورده است: «بدینوسیله به اطلاع هواداران عزیز تیم فوتبال صنعت‌نفت و مردم شریف آبادان می‌رساند؛ علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و اقدامات به‌عمل آمده جهت برگزاری دیدار بین تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان با حضور هواداران و تماشاگران در ورزشگاه تختی، متأسفانه با توجه به دستورالعمل اجرایی صادره از سوی وزارت کشور و ستاد کرونا و به دلیل عدم برقراری ارتباط با سامانه امید (استعلام واکسیناسیون و عدم ابتلاء به بیماری کرونا و اُمیکرون) و عدم موافقت با طرح پیشنهادی مؤسسه فرهنگی صنعت‌نفت آبادان با کنترل حضوری و فیزیکی کارت واکسیناسیون تماشاگران و هواداران در درب‌های ورودی ورزشگاه، این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه صنعت نفت آبادان تلاش‌ها و اقدامات خود را برای حضور هواداران در دیدارهای آتی ادامه خواهد داد.»

دیدار تیم‌های صنعت‌نفت و سپاهان از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۲ فروردین از طریق شبکه‌های تلویزیونی آبادان و اصفهان پخش زنده خواهد شد.

کد خبر 5456878

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران بوشهر ویروس کرونا گردشگری مسافران نوروزی کرمانشاه خراسان رضوی سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا سانحه تصادف مشهد گرگان خرم آباد صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد