Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:55:20 GMT

سالانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی مقاوم سازی خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۵۲۳۹

سالانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی مقاوم سازی خواهند شد

ایسنا/آذربایجان غربی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : تا سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را برگزار می کنیم .

نیکزاد امروز ۱۱ فروردین در جریان بازدید از مناطق زلزله زده قطور شهرستان خوی در نقطه صفر مرزی  با بیان اینکه سالیانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی مقاوم سازی خواهند شد، تصریح کرد : در سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی واحدهای روستایی را در سطح کشور برگزار می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد از روستاها مرزی بعنوان دژ مستحکم نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت : با عنایات رییس جمهور و مصوبات خوب نمایندگان مجلس با اجرای طرح های هادی ،جدول کشی و احداث معابر روستاها آبادتر از هر زمان دیگری سرو سامان می گیرند .

وی تصریح کرد : با پیگیری های نماینده مردم برای مناطق زلزله زده قطور اعتبارات خوبی اختصاص دادیم و در حال حاضر هم حل مشکلات واحدهای زلزله زده این بخش هستیم .

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نیز در این بازدید ضمن تشکر از حضور رییس بنیاد مسکن در نقطه صفر مرزی بخش قطوربرای رسیدگی و پیگیری امور روستاهای زلزله زده  اظهار کرد : در حال حاضر ۵ هزار واحد مسکونی زلزله زده در بخش قطور احداث شده اند.

وی تصریح کرد : در جریان سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیر حل مشکلات واحدهای مسکونی باقی مانده و اجرای طرح های هادی و عمران روستایی این روستاهای زلزله زده هستیم .

نماینده خانه ملت اظهار کرد : از لحظه ای که در بخش قطور زلزله رخ داده شبانه روز پیگیر مسایل و مشکلات مردم این بخش هستیم و کارهای بسیار ارزشمندی در بخش احداث مسکن و طرح های عمران روستایی در این بخش صورت گرفته است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مقاوم سازي خانه هاي روستايي مقاوم سازی زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند